کد خبر: ۸۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۰۸

«بابا پنجعلي»به دنبال ازدواج مجدد

 «عليرضا خمسه» درباره ايفاي نقش «آقاخان» در مجموعه «ميکائيل» به کارگرداني سيروس مقدم که اين شب‌ها از شبکه يک سيما پخش مي‌شود، گفت: اين نقش با آثار قبلي که ايفا کرده‌ام، متفاوت است و براي اولين بار نقش يک ضد قهرمان را بازي کردم که پا به پاي قهرمان درام را پيش مي‌برد و باعث اوج و فرود درام مي‌شود.

وي ادامه داد: مردم بيشتر من را به عنوان يک کمدين مي‌شناسند، اما بايد گفت تعريف اصلي کمدين در تئاتر کسي است که از پس ايفاي نقش‌هاي کمدي و تراژدي توأمان برمي آيد. حضور من در اين نقش نيز اين نکته را يادآوري مي‌کند که يک بازيگر هم‌زمان بايد هم بخنداند و هم بگرياند و از ايفاي هيچ نقشي هراس نداشته باشد.

خمسه تصريح کرد: «آقاخان» منفي‌ترين نقشي است که تا به حال ايفا کرده‌ام، البته حتي اين نقش هم منفي صد در صد نيست و وجوه مثبت هم دارد که از جمله آنها مي‌توان به عشق به خانه، همسر و فرزند نام برد. اما مشکل اينجاست که او خود را قانون‌گذار مي‌بيند و به قانون توجهي ندارد و کار خودش را پيش مي‌برد.

اين بازيگر پيشکسوت اظهارداشت: ايجاد باور در مخاطب از سوي بازيگر مهم‌ترين نکته‌اي است که همواره بايد مورد توجه قرار بگيرد و اين ايجاد باور در نقش آقاخان به کمک نويسنده و کارگردان و نظارت اين دو اتفاق افتاد. من پيش از اين تجربه همکاري با آقاي مقدم را داشتم اما اولين تجربه همکاري با سعيد نعمت‌الله را به دست آوردم. اين نقش هم بيش از هرکس مديون حضور و نظارت‌هاي آقاي نعمت‌الله بود که لحظه به لحظه در کنار ما بود و به درآمدن نقش‌ها کمک مي‌کرد.

بازيگر نقش بابا پنجعلي در مجموعه سريال پايتخت، درباره حضورش در سري چهارم اين سريال که قرار است ماه رمضان از شبکه يک پخش شود، گفت: در سري چهارم اين سريال هم حضور دارم و بايد بگويم که در اين سري بابا پنجعلي به دنبال ازدواج مجدد است.

وي در پاسخ به اين سوال که اين اتفاق در طول سريال براي بابا پنجعلي مي‌افتد يا خير؟ گفت: در اين سري فيل بابا پنجعلي ياد هندوستان مي‌کند و قصد ازدواج دوباره دارد، اينکه در اين راه چه اتفاقاتي براي او مي‌افتد را بايد در طول پخش سريال ببينيد.
*فارس