کد خبر: ۸۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۶

هلاکت 87 تروریست داعش

  نیروهای مشترک عراقی دستکم 87 تروریست داعش را در عملیات نظامی علیه داعش در دو شهر الکرمه والرمادی مرکز استان الانبار واقع در غرب عراق با همکاری نیروی هوایی ارتش به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، وزارت دفاع عراق شب گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای وابسته به فرماندهی عملیات بغداد در چارچوب عملیات فجر الکرمه در الانبار غرب کشور 47 تروریست داعش را به هلاکت رسانده وشماری دیگر از آنها را زخمی کردند .

نیروهای عراقی همچنین در این عملیات 101 بمب را خنثی ، 28 خانه بمب گذاری شده را شناسایی وپاکسازی ، 10 خودروی حامل تروریست ها ودو موتورسیکلت بمب گذاری شده و9 مقر تروریست ها را منهدم و ضمن خنثی سازی یک دستگاه خودروی همر بمب گذاری شده به مقادیری سلاح ومهمات داعش دست یافتند.

فرماندهی عملیات الانبار با همکاری نیروهای مبارزه با تروریسم وعشایر عملیات نظامی علیه داعش را از چندین محور حدیثه والرمادی ادامه داده 5 تروریست داعش را در منطقه خیابان 20 محله پلیس به هلاکت رساندند.

نیروهای ویژه عملیات وتیپ زرهی 34 با پاکسازی جاده های نزدیک شهر الرمادی تروریست ها را در صوفیه محاصره وخسارت زیادی به آنها وارد ساختند.

نیروی هوایی ارتش با بمباران مواضع داعش از جمله یک خانه محل تجمع تروریست ها در منطقه صوفیه 5 تروریست را به هلاکت رسانده وشماری از آنها را زخمی کردند.

در بمباران مواضع داعش در صوفیه توسط نیروهای ائتلاف بین المللی 30 تروریست به هلاکت رسیده ودو ساختمان محل تجمع تروریست های داعش در منطقه الحوز منهدم شد که شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

نیروهای عراقی ضمن تداوم عملیات پاکسازی پالایشگاه نفت بیجی ،منطقه اطراف استان صلاح الدین وچندین برج را از داعش پاکسازی کردند.

نیروی هوایی ارتش عراق در حمایت از نیروهای زمینی توانستند شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رسانده سلاح ومهمات وچند خودروی داعش را در مناطق مختلف شهر بیجی واطراف پالایشگاه منهدم سازند.

گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را به کنترل خود درآورد وتاکنون مرتکب جنایات زیادی در این کشور مرتکب شده است.