کد خبر: ۸۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۱

برگزاری همایش «رونی کلمن» بدون مجوز پلیس

 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در واکنش به حضور «رونی کلمن» در ایران با اشاره به رد درخواست وزارت ورزش از سوی پلیس برای ارائه خدمات انتظامی به وی اعطای هرگونه مجوز برای این همایش توسط پلیس را تکذیب کرد و از برگزاری آن در دانشگاه خبرداد.

به گزارش تسنیم، مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت پایتخت در خصوص حواشی حضور «رونی کلمن» قهرمان بدنساز آمریکایی در تهران به‌منظور برگزاری یک همایش، اعلام کرد: سازمان حراست وزارت ورزش و جوانان درخواست مکتوبی را به‌منظور حضور «رونی کلمن» و در خصوص اعطای سرویس‌های انتظامی و ترافیکی و همچنین مراقبت فیزیکی به وی، به پلیس تهران بزرگ ارائه داد ولی پلیس در جوابیه این درخواست، ارائه هرگونه سرویس و خدمات انتظامی، ترافیکی و مراقبتی برای این فرد را رد کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت تهران بزرگ تأکید کرده که تاکنون هیچ مجموعه و سالنی برای برگزاری همایشی با حضور «رونی کلمن» از پلیس درخواست مجوز نکرده است و قرار است همایش مذکور در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شود.

بنا بر این گزارش با توجه به انتقادات شدیدی که درباره حضور کلمن در ایران و حواشی همایشی که قرار است توسط وی برای بانوان برگزار شود، می‌بایست وزارت علوم و وزارت ورزش پاسخگوی اعطای مجوزهای لازم به برگزار کنندگان این همایش باشند.