کد خبر: ۸۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۲

سياسي: تا زمان مزايده، مديرعامل باشگاه هستم

 مديرعامل مستعفي باشگاه پرسپوليس مي‌گويد تا زمان مزايده باشگاه به کارش در پرسپوليس ادامه مي‌دهد.

حميدرضا سياسي درباره آخرين وضعيت حضورش در باشگاه پرسپوليس اظهار کرد: وقتي که بخواهم هيات مديره و سمت خود را ترک کنم هيات مديره بايد فردي را به عنوان جايگزين من انتخاب کند اما با توجه به اينکه طي چند روز آينده باشگاه واگذار مي‌شود، فردي مسئوليت باشگاه را بر عهده نمي‌گيرد. به همين علت من تا زماني که باشگاه واگذار شود به عنوان مديرعامل در خدمت پرسپوليس خواهم بود.

وي درباره آخرين وضعيت نژاد فلاح هم گفت: من متوجه ناراحتي نژادفلاح نشده‌ام. تا جايي که مي‌دانم او کارش را در باشگاه انجام مي‌دهد.

سياسي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به قرارداد برانکو ايوانکوويچ با باشگاه پرسپوليس اشاره کرد و گفت: من با قاطعيت مي‌گويم برانکو ايوانکوويچ با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارد و اين قرارداد کاملا قانوني و رسمي منعقد شده است، در نتيجه او به کارش در پرسپوليس ادامه خواهد داد. برانکو يک شخصيت شناخته شده است و من براي او و همين طور پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌کنم. نمي‌دانم چرا برخي از دوستان از برکناري برانکو صحبت مي‌کنند. او هنوز به طور کامل کارش را در پرسپوليس انجام نداده که بخواهيم درباره او قضاوت کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره حضور حسين عبدي در کادر فني پرسپوليس هم گفت: من درباره اين مسئله هيچ صحبتي انجام نداده‌ام. کادر فني پرسپوليس که هدايت اين تيم را بر عهده دارد بايد در اين مورد تصميم‌گيري کند. من نمي‌توانم شخصي را به کادر فني تحميل کنم. عبدي از پتانسيل بالايي برخوردار است. اگر از او در کادر فني استفاده نشود من از او در پست ديگري در باشگاه استفاده خواهم کرد.

وي همچنين درباره وضعيت قرارداد باشگاه پرسپوليس با شرکت بهنام پيشرو کيش هم گفت: من از قرارداد بهنام پيشرو اطلاع دقيقي ندارم. در هر صورت اگر اين شرکت با باشگاه توافق انجام داده باشد ما به تعهدات‌مان عمل مي‌کنيم.

سياسي در پاسخ به اين سوال که آيا شما به عنوان خريدار باشگاه در مزايده شرکت مي‌کنيد يا خير گفت: مطمئن باشيد من و هيچ يک از افراد و شرکت‌هاي وابسته به من در مزايده باشگاه پرسپوليس شرکت نخواهند کرد.

*ايسنا