کد خبر: ۸۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۵۶

آمريکا مقصد بعدي امير قلعه‌نويي/ رفتن به سرزمين اجنبي ها؟!

  به احتمال فراوان امسال آخرين سال حضور امير قلعه نويي در استقلال خواهد بود.

امير قلعه نويي که اين روزها نتايج خوبي با استقلال نمي گيرد همه تلاشش را گذاشته تا آخرين بازي تيمش با پرسپوليس را در دربي بزرگ پايتخت ببرد.ديداري که شايد با پيروز شدن در آن بتواند هم تا حدودي فشارها را از روي خودش بردارد و هم اينکه درآخرين روز رقابت هاي ليگ و با توجه به اتفاقاتي که مي افتد سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بگيرد.

استقلال به احتمال فراوان سال آينده با خريدار جديد مديريت مي شود و احتمالا قلعه نويي هم يکي از گزينه هاي مالکان جديد خواهد بود اما از آن طرف تيم هاي متول ليگ برتري مثل سايپا،سپاهان و حتي فولاد خوزستان که احتمال مربيان خودشان را تغيير مي دهند امير قلعه نويي را جزو يکي از گزينه هاي خود قرار خواهند داد.به خصوص سپاهان و اصفهاني ها که قلعه نويي خاطرات خوبي را برايشان رقم زده است.با توجه به اتفاقات اخير در نصف جهان خيلي بعيد است که حسين فرکي (اگر قهرمان نشود) در اين تيم بماند.

با همه اين شرايط آن طور که خبر مي رسد سرمربي آبي پوشان اما تصميم ديگري براي فصل جديد خواهد گرفت.او که در يکي از مصاحبه هاي قبل از عيد نوروز خودش عنوان کرده بود به زودي از ايران مي رود شايد فصل جديد را در ليگ آمريکا مربيگري کند.

اين در حالي است که مشاوران قلعه نويي هم اين پيشنهاد را به او داده اند که حداقل براي يک سال دور از ليگ ايران باشد.البته مشکلي که قلعه نويي دارد،هوتن پسرش است که سرباز است و اجازه خروج از کشور را ندارد.به نظر هوتن هم امسال قرار است در يکي از تيم هاي نظامي بازي کند تا مشکلي از اين بابت وجود نداشته باشد.

اما مقصد سرمربي استقلال کدام تيم آمريکايي است؟ تيم لس آنجلس بلوز که مالک آن يک ايراني است و قبلا امير عابدزاده پسر عقاب آسيا هم در آن بازي کرده است.علي منصوري آنقدر به تيم استقلال و رنگ آبي علاقمند است که نام آبي هاي لس آنجلس را براي تيمش انتخاب کرده است.تيمي که احتمالا در سال آينده امير قلعه نويي هدايت آن را برعهده خواهد گرفت.
*خبرآنلاين