کد خبر: ۸۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۳

سياسي: در پرسپوليس من را فريب دادند/ قرار نيست براي هميشه از اين تيم جدا شوم

جام نيوز/ مدير مستعفي پرسپوليس که به خاطر حبس دز زندان و عکس يادگاري با يکي از افراد اوپوزيسيون؛ در چند ماه گذشته خبرساز شده بود، حالا از خودش دفاع مي کند
همان فردي که به‌طور کاملا ناگهاني و به واسطه رفاقت با اميررضا خادم سر از پرسپوليس درآورد و خيلي زود همه‌کاره شد. اين وسط اما به خاطر مسائلي که هنوز هم هيچ‌کس اطلاع دقيقي از جزيياتش ندارد، به زندان رفت؛ به قول خودش ١٢٧ روز از عمر خود را در زندان فداي پرسپوليس کرده است! به‌هرحال او اکنون با وثيقه‌اي سنگين آزاد شده اما انگار قصد ندارد پرسپوليس را رها کند، سياسي که قبلا رئيس هيأت‌مديره و مديرعامل بود، حالا قصد دارد به‌عنوان مالک باشگاه در پرسپوليس فعاليت کند. گفت‌وگوي روزنامه سياسي «شهروند» را با او مي‌خوانيد.
قطعا بارها به اين سوال پاسخ داده‌ايد ولي دوست داريم يکبار به‌طور شفاف دليل زندان رفتن‌تان را بگوييد.
شايد باورتان نشود اما خودم هم درست و حسابي نمي‌دانم چرا زنداني شدم. البته خيلي‌ها که اطلاع داشتند، مي‌گفتند ماجراهاي رئال‌مادريد و البته شکايت بهنام پيشروکيش کار دستم داده است.
هنوز هم مي‌گوييد در ديدار با مديران رئال جهانشاهي، فرد ضدانقلاب را نمي‌شناختيد؟
قسم مي‌خورم که او را نمي‌شناختم ولي بايد يک مساله‌اي را بگويم. فکر مي‌کنم برخي از افرادي که مرا فريب دادند، از موضوع خبر داشتند.
چه کساني؟
اسم نبرم بهتر است اما حالا که چند ماه از آن اتفاق مي‌گذرد، فهميده‌ام يکي، دو نفر از حضور آن فرد ضدانقلاب خبر داشتند و به‌طور کامل او را مي‌شناختند. بيشتر از اين حرفي نزنم، بهتر است.
شما از ابتداي حضورتان در فوتبال شخصيت پرحاشيه‌اي بوديد؛ با آزادي مجدد دوباره پرسپوليس را به هم ريخته‌ايد!
چون مثل يک انسان وظيفه‌شناس بلافاصله بعد از آزادي از زندان در محل کارم حاضر شده‌ام، پرحاشيه‌ام؟
اما خيلي‌ها بر اين باورند که شما اکنون سمتي در پرسپوليس نداريد، به‌هرحال نژادفلاح چند ماهي است در باشگاه با حکم وزارت ورزش حضور دارد!
من که استعفايم را تقديم هيأت‌مديره کردم اما آنها قبول نکردند! در اين شرايط پس همچنان مديرعامل پرسپوليس هستم. ضمن اين‌که اين مسأله در جلسه‌اي که با خادم داشتيم،‌حل شد.
در جلسه‌اي که داشتيد، چه گذشت؟
در اين جلسه خادم سعي کرد مشکلات را حل کند. ايشان از من و نژادفلاح خواستند، که نگذاريم پرسپوليس ضربه بخورد. در اين شرايط هردوي ما کارمان را دنبال مي‌کنيم. من فعلا در بحث اقتصادي فعاليت مي‌کنم و نژادفلاح هم در مسائل اجرايي.
يعني پرسپوليس دو مديرعامل دارد؟
خير، من مديرعامل قانوني هستم و نژادفلاح قائم‌مقام.
پس چطور ايشان اختيار تام دارد؟
در جلسه با خادم به اين نتيجه رسيديم که فعلا ايشان امور اجرايي را جلو ببرد و من نيز برخي کمک‌هاي اقتصادي به باشگاه انجام دهم.
حتما شنيده‌ايد نژادفلاح گفته سياسي از اين پس مديرعامل نيست؟
اگر ايشان اين حرف را زده، ‌اشتباه کرده است!
به نظر شما خنده‌دار نيست باشگاهي مثل پرسپوليس با اين شرايط اداره شود؟
قطعا براي پرسپوليس خوب نيست. من خودم هم از اين شرايط ناراحتم. الان طوري شده که هرکس صبح زودتر به باشگاه مي‌رود پشت ميز مديريت مي‌نشيند اما شک نکنيد اين مسائل چند روز بيشتر طول نمي‌کشد. اصلا شايد من يکي، دو روز بعد، ديگر باشگاه هم نيايم.
مي‌توانيد از پرسپوليس دل بکنيد؟
قرار نيست براي هميشه از پرسپوليس جدا شوم.
از حرف‌هايتان اينطور پيداست که عزم خود را براي خريد پرسپوليس جزم کرده‌ايد؟
بله، قصدم همين است اما بايد ببينيم چه مي‌شود.
اينکه گفته مي‌شود فرم شرکت در مزايده را هم گرفته‌ايد، ‌صحت دارد؟
بله، ‌بايد به فعاليت‌هاي خود ادامه دهيم تا ببينيم روز برگزاري مزايده(٩ ارديبهشت) چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد.
پس رقابت بين شما و حسين هدايتي هم جالب مي‌شود.
من براي هدايتي احترام قايل هستم. به‌هرحال در يک مزايده هميشه رقابت وجود دارد؛ گاهي اوقات آدم برنده مي‌شود و گاهي اوقات بازنده. من تلاشم را مي‌کنم و اميدوارم موفق شوم. البته يک موضوع را درباره او بايد بگويم.
چه موضوعي؟
چند روز پيش ايشان گفتند مبلغ ٣٠٠‌ميليون تومان بابت تسويه حساب با حميد درخشان به باشگاه پرداخت کرده‌اند ولي من با خود او که صحبت‌کردم گفت چنين پولي نگرفته است.
اينکه شما با قيد وثيقه آزاد هستيد، مانع حضورتان در مزايده نمي‌شود؟
قطعا در اين خصوص با دستگاه قضايي مشورت مي‌کنم و هر تصميمي آنها بگيرند، مي‌پذيرم.