کد خبر: ۸۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۷۲۸

آخرين اخبار و شايعات داغ نقل و انتقالات فوتبال

جام نيوز/ با نزديک شدن به پنجره تابستاني نقل و انتقالات، اخبار تازه‌اي درباره بازيکنان بزرگ شنيده مي‌شود.
در حالي که به پايان ليگ‌هاي فوتبال در اروپا نزديک مي‌شويم، بازار شايعه و گمانه زني درباره ستاره‌هاي فوتبال جهان روز به روز بيشتر شنيده مي‌شود.
در زير مروري داريم بر آخرين زمزمه هاي نقل و انتقالات اروپايي؛
** در حالي که در روزهاي گذشته صحبت‌هاي زيادي درباره پيشنهاد بارسلونا به ناپولي براي جذب هيگواين به گوش رسيده است، بارتومئو رئيس باشگاه اسپانيايي اين شايعات را رد کرد.
** پس از بازي‌هاي فوق‌العاده گونسالو هيگواين در اين فصل براي ناپولي، توپچي‌هاي لندن خواهان به خدمت گرفتن اين بازيکن شدند و حاضرند حدود 42 ميليون پوند را به او پرداخت کنند.
** چلسي، پاري‌سن‌ ژرمن، يوونتوس و آرسنال براي خريد پائولو ديبالا مهاجم باشگاه پالرمو دست به کار شدند. در حالي که زامپراني رئيس باشگاه پالرمو حاضر نيست به اين راحتي ها مهاجم گلزن تيمش را بفروشد، چلسي با پيشنهادي 28.8 ميليون پوندي خواستار جذب اين بازيکن شده است.
** ليورپول با جردن هندرسون براي تمديد قرارداد به توافق رسيده و قرار است قرارداد پنج ساله اي با دستمزد 100 هزار پوند به زودي روبروي اين بازيکن قرار بگيرد.
** تيم بورسااسپور ترکيه، پيشنهاد سرمربي‌گري به مارادونا ستاره سابق آرژانتين داده است. قرار است مارادونا جايگزين آرتور ساگالام شود که در مدت‌هاي اخير، نتايج بسيار ضعيفي را براي تيم بورسا به دست آورده است.
** کوين دي بروين بعد از درخششي که فصل جاري در تيم ولفسبورگ داشت، گزينه خريد تابستاني دو تيم درجه يک آلمان و انگليس است. براساس آنچه شنيده مي‌شود، نام اين هافبک ۲۳ ساله بلژيکي در فهرست خريد بايرن مونيخ از بوندس‌ليگا و منچسترسيتي از ليگ برتر خواهد بود.
** تيم فوتبال يوونتوس مشتري جديد رحيم استرلينگ گلزن 21 ساله است. به اين ترتيب توريني‌ها در کنار منچسترسيتي،‌ چلسي، رئال مادريد، پاري‌سن‌ژرمن و بايرن مونيخ، ششمين تيمي هستند که اين گلزن را مي‌خواهند.
** وولفسبورگ قصد دارد تا براي جذب مارتين اشکرتل مدافع اسلواک ليورپول وارد عمل شود.
** داويد ده خيا قصد دارد در تابستان از منچستريونايتد جدا شده و به رئال مادريد بپيوندد. بنا به ادعاي روزنامه Jugones ده خيا 24 که تا 2016 با منچستريونايتد قرارداد دارد به مسئولان رئال اطمينان داده که به اين تيم مي پيوندد.
** يايا توره هافبک ساحل عاجي منچسترسيتي عنوان کرد مشکلي با باقي ماندن در اين باشگاه ندارد و دوست دارد فصل آينده نيز در اتحاد بماند.
** به نوشته روزنامه "سان" ليورپول قصد دارد براي جذب پتر چک پيشنهادي قرضي به چلسي ارائه دهد. رم و اينتر هم از جمله تيم هايي هستند که مي خواهند با دروازه بان 33 ساله چلسي قرارداد امضاء کنند.
** روزنامه گازتا دلو اسپورت گزارش داده که کواچيچ، بازيساز باشگاه اينتر مورد توجه مدير ورزشي باشگاه بارسلونا است.
** روزنامه ديلي استار عنوان کرد ژوره مورينيو به بازي کوکه در آتلتيکومادريد علاقه دارد و دوست دارد اين بازيکن را در تابستان به جمع نفرات خود اضافه کند.
** رئال مادريد از تلاش براي جذب سرخيو آگوئرو نااميد نشده و قرار است بلافاصله پس از پايان ليگ برتر پيشنهاد جديدي به سران منچسترسيتي ارائه کند.