کد خبر: ۸۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۰

مقابل تغييرات در پرسپوليس را گرفتيم تا تيم آرامش داشته باشد

تسنيم/ مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان مي‌گويد که مشکل ممنوع‌الخروجي سرمربي تيم ملي در اين هفته برطرف خواهد شد.رضا حسني‌خو در خصوص مشکل مالياتي کي‌روش و اينکه سرمربي تيم ملي هنوز از کشور ممنوع‌الخروج است، اظهار داشت: با اداره ماليات صحبت کرديم و به توافق رسيديم که بدهي مالياتي کي‌روش تا آخر ارديبهشت‌ماه پرداخت شود. البته در اين خصوص جلسه‌اي هم با او خواهيم داشت تا مشکلي وجود نداشته باشد.وي افزود: مشکل ممنوع‌الخروجي کي‌روش يکي از دغدغه‌هايي است که به دنبال حل کردن آن هستيم و به احتمال فراوان در هفته جاري اين مشکل برطرف خواهد شد.

مشاور وزير ورزش و مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به اين سؤال که آيا اين وزارتخانه براي سفر تيم ملي به ترکيه و برگزاري ديدار دوستانه مقابل ازبکستان کمک مالي خواهد کرد يا نه، گفت: وزارتخانه بر اساس بودجه سنواتي‌اش ابتداي سال با فدراسيون‌ها پيش‌نويسي را تنظيم مي‌کند و با کمک کميته ملي المپيک پرداختي‌هايي به فدراسيون‌ها دارد. مطمئناً در همين راستا به فدراسيون فوتبال هم کمک خواهد شد تا برنامه‌هاي تيم ملي را پيش ببرد.حسني‌خو درباره جلسه‌اي که به همراه اميررضا خادم با حميدرضا سياسي و محمدحسين نژادفلاح داشت تا مشکلات پرسپوليس حل شود، گفت: خوشبختانه مشکلات برطرف شد. ما به دنبال اين بوده و هستيم که پرسپوليس به آرامش برسد.وي در واکنش به اين سؤال که هيئت مديره باشگاه پرسپوليس ابتدا با استعفاي سياسي موافقت نکرد اما روز گذشته اين موافقت صورت گرفت و برخي مي‌گويند هيئت مديره باشگاه سياست‌هاي وزارت ورزش را پيش مي‌برد، خاطرنشان کرد: ما هيچ موضعي نداشتيم و فقط به گونه‌اي رفتار شد که پرسپوليس آرامش داشته باشد اما هر تصميمي که گرفته شده با نظر اعضاي هيئت مديره بوده است نه وزارت ورزش.
«سياسي قصد برکناري برانکو ايوانکوويچ از سرمربيگري پرسپوليس را داشت و گويا در جلسه‌اي که برگزار شد مقابل اين برکناري گرفته شده است»، مشاور وزير ورزش و جوانان در واکنش به اين مسئله گفت: پرسپوليس بايد آرامش داشته باشد تا اين فصل به پايان برسد. ما خواستيم مقابل تغييرات گرفته شود تا تکليف باشگاه به طور کلي مشخص شود.حسني‌خو در خصوص اينکه آيا پرسپوليس به طور قطع در مزايده پيش رو واگذار خواهد شد يا خير، اظهار داشت: قطعاً به دنبال اين کار هستيم و روز 9 ارديبهشت نيز مزايده برگزار مي‌شود. قطعاً اين باشگاه را واگذار خواهيم کرد.مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در مورد اينکه در صورت واگذار نشدن پرسپوليس در مزايده امکان اجاره دادن يا واگذاري بدون مزايده باشگاه به افرادي همچون حسين هدايتي و حميدرضا سياسي وجود دارد يا نه، عنوان کرد: بناي ما بر اين است که باشگاه را واگذار کنيم و انشاءالله اين اتفاق 9 ارديبهشت‌ماه رقم خواهد خورد.