کد خبر: ۸۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۰

سير صعودي قيمت سيم‌کارت ادامه دارد

ايسنا/ قيمت کد‌هاي يک که پيش از عيد به دو ميليون و 200 هزار تومان رسيده بود در سال جاري مرز 2.5 ميليون تومان را هم رد کرده است.

بنابر اظهارات فعالان بازار سيم‌کارت، قيمت کد‌هاي يک که پيش از عيد به دو ميليون و 200 هزار تومان رسيده بود در سال جاري مرز 2.5 ميليون تومان را هم رد کرده است.
همچنين کدهاي دو به قيمتي بالغ بر يک ميليون و 400 هزار تومان به فروش مي‌رسند و براي سيم‌کارت‌هاي کد سه قيمتي بالغ بر يک ميليون تومان در نظر گرفته مي‌شود که البته در مجموع و در ميان تمام کد‌ها، براساس ميزان رند بودن شماره، قيمت از رقم‌هاي پايه بالاتر مي‌رود.
کدهاي چهار و پنج نيز به ترتيب با قيمت‌هايي بالغ بر 700 و 600 هزار تومان در بازار واگذار مي‌شوند و براي کد شش هم قيمتي بالغ بر 550 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
اما سيم‌کارت‌هايي با کد‌هاي به نسبت جديد قيمت متعادل‌تري دارند و در ميان آنها سيم‌کارت کد هفت در صورت صفر‌ بودن با مبلغي بالغ بر 500 هزار تومان و در صورت کارکرده بودن با رقمي بيش از 400 هزار تومان به فروش مي‌رسند.
کد هشت صفر نيز قيمتي حدود 400 هزار تومان دارد و کارکرده آن در بازار به قيمتي بالغ بر 350 هزار تومان به فروش مي‌رسد.
کدهاي 9 صفر نيز به قيمت 300 هزار تومان به فروش مي‌رسند که البته اگر کارکرده اين کد در بازار پيدا شود، هزينه آن به حدود 200 هزار تومان کاهش پيدا مي‌کند.
سيم‌کارت‌هاي کد صفر که جديد‌ترين کدهاي وارد شده به بازار هستند هم بيش از 200 هزار تومان قيمت دارند.
بنابراظهار فعالان بازار، در حال حاضر گرايش مردم براي خريد سيم‌کارت‌هاي دائمي نسبت به قبل افزايش يافته و در اين ميان بيشتر استقبال خريداران از کدهاي قديمي و به ويژه يک و دو صورت مي‌گيرد. همچنين براي فروش سيم‌کارت نيز قيمت‌هايي حدود 50 تا 150 هزار تومان پايين‌تر از قيمت فروش در بازار اعمال مي‌شود.