کد خبر: ۸۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۰

رحماني فضلي درباره نحوه ورود پول هاي کثيف در انتخابات توضيح مي دهد

  عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور هفته آينده با حضور در صحن علني مجلس شوراي اسلامي مستندات خود درباره نحوه ورود پولهاي کثيف در انتخابات را ارائه مي کند.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي طي هفته پيش رو طرح ها و لوايح متعددي را براي بررسي در صحن علني در دستور کار دارند.

با اين حال حضور وزير کشور براي ارائه توضيحاتي پيرامون نحوه ورود پول هاي کثيف در انتخابات و همچنين بررسي عملکرد دولت يازدهم درباره تامين مسکن دهک هاي پايين ازمهمترين برنامه هاي نمايندگان در هفته آينده اعلام شده است.

براين اساس طرح امکان سنجي انتقال مرکز سياسي و اداري کشور و ساماندهي و تمرکززدايي از تهران که از شوراي نگهبان اعاده شده، در دستور کار صحن علني مجلس اعلام شده است.

طرح هاي الحاق يک تبصره به ماده(5) قانون گزينش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، نحوه فعاليت احزاب و گروه هاي سياسي، اصلاح موادي از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بازنگري مقررات اداري و استخدامي شهرداري ها و دهياري هاي کشور و الحاق يک بند به عنوان بند(ه‍) به تبصره جزء(1) ماده (3) قانون تدوين و تنقيح قوانين و مقررات کشور از جمله طرحهايي است که قرار است نمايندگان در هفته آينده در صحن علني مورد بررسي قرار دهند.

اين در حالي است که بررسي طرح اساسنامه شرکت ملي نفت ايران، لايحه اجازه مشارکت جمهوري اسلامي ايران در افزايش سرمايه دور پنجم بانک توسعه اسلامي، طرح حمايت از صنعت برق کشور، طرح جامع جمعيت و تعالي خانواده و طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران از ديگر طرحها و لوايحي است که در دستور کار هفته آينده صحن علني اعلام شده است.

طرح اصلاح بند (ز) ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران، لايحه چگونگي تشکيل و نحوه رسيدگي هياتهاي انضباطي نيروهاي مسلح و طرح دائمي شدن قانون اصلاح قانون بيمه اجباري مسؤوليت مدني دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني در مقابل شخص ثالث هم در دستور کار نمايندگان در هفته آتي قرار دارد.

ارائه گزارش کميسيون عمران در مورد عملکرد دولت يازدهم در تأمين مسکن دهک هاي پايين و بررسي نحوه عمل وزير راه و شهرسازي به تعهدات زمين و مسکني خود به مجلس در زمان اخذ رأي اعتماد دستور کار ديگر نمايندگان در هفته آينده اعلام شده است.

اين در حالي است که نمايندگان قرار است در هفته آينده يک نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را به عنوان ناظر در شوراي عالي صنايع دريايي و همچنين يک نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناظر در شوراي عالي ميراث فرهنگي و گردشگري انتخاب کنند.
*ايرنا