کد خبر: ۸۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۸

واکنش جالب انصاري‌فرد به شايعه مذاکره با پرسپوليس

ورزش 3/ کريم انصاري فرد چند روزي است که به ايران آمدهد تا کارهاي اقامتي اش را انجام بدهد. حضور او در تهران اما شايعه مذاکره اش با پرسپوليس و هدايتي را به راه انداخته است.

کريم انصاري فرد چند روزي است که در تهران بسر مي برد. همين بهترين سوژه براي پردازش شايعه اي مبني بر مذاکره مهاجم اوساسونا با باشگاه پرسپوليس است. شايعه اي که غير رسمي منتشر شده است. کريم انصاري فرد در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" مي گويد: «من به ايران برگشتم تا کارهاي اقامتم را انجام بدهم. بايد حتما مي آمدم، چون ويزايم تمام شده بود. باور کنيد در اين چند روز اخير مدام در حال رفت و آمد به سفارت براي پيگيري هاي کارهايم بودم. اصلا وقت نداشتم که به فوتبال فکر کنم. حالا هم که شما اين شايعه را مي گوييد واقعا تعجب مي کنم. هيچ خبري در اين زمينه ندارم و باز هم تاکيد مي کنم که فقط براي رسيدگي به کارهاي اقامتم به ايران آمده ام و احتمالا امشب برمي گردم.»

شايعه بعدي مذاکره هدايتي با انصاري فرد است. کريم روحش هم از اين موضوع خبر ندارد. او مي گويد:« مذاکره با هدايتي؟ واقعا اينطور نبوده. من با اوساسونا قرارداد دارم و بايد تمرکزم را روي موفقيت در ترکيب اين تيم بگذارم. در مورد شايعه مذاکره با پرسپوليس هم بايد بگويم که اين حرف ها براي آخر فصل است و نه حالا!»کريم از شرايطش در اوساسونا هم صحبت مي کند:« من سال اولي است که به اسپانيا رفته ام و يکسري سختي ها را بايد تحمل کنم. طبيعي بود که يکسري اتفاقات بيفتد اما من از شرايطم راضي اما و عزمم را جزم کرده ام تا در بازگشت بهترين عملکرد را داشته باشم و براي اوساسونا مثمر ثمر. »

انصاري فرد در مورد کارلوس کي روش هم صحبت مي کند:« من از روز اولي که کي روش به ايران آمد در تيم ملي حضور داشتم. چهار سال زمان مناسبي است تا بتوانم در مورد يک مربي بزرگ قضاوت کنم. حتما يکسري چيزها از کي روش ديدم که دارم از او تعريف مي کنم. دوست دارم ايشان بماند، چون هم بزرگ است و هم شناخت بالايي از تيم ملي دارد.»