کد خبر: ۸۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۶

افشارزاده: استقلال شگفتي بزرگي را رقم مي‌زند


جام نيوز/ مديرعامل استقلال گفت: «هر چه انجام مي‌دهم براي تقويت سرمربي و تيم استقلال است البته با کسي هم عهد اخوت نبسته‌ام.»يکي از خصوصيات اخلاقي خوب بهرام افشارزاده اين است که راحت حرفش را مي‌زند و اهل رودربايستي با هيچ‌کس نيست. اگر احساس کند کاري درست است، انجام مي‌دهد و کسي نمي‌تواند جلويش را بگيرد.
اظهارات افشارزاده را در ادامه مي خوانيد:
* از تجمع تعدادي از هواداران استقلال شروع کنيم در مقابل باشگاه استقلال...
- خب شروع کنيم، بفرماييد. چه بگويم؟
* نظرتان درباره اين اتفاق چيست؟
- من بهرام افشارزاده هستم. بيش از چند دهه در ورزش حضور دارم و همه از خصوصيات اخلاقي‌ام باخبر هستند. من آدمي هستم که از حاشيه و جار و جنجال بيزار هستم. از دشمني بدم مي‌آيد و دوست دارم فضاي دوستي و پاک در ورزش برقرار باشد. من چند روز قبل تصميم گرفتم به دعوت عباس افشين‌راد به سايت زنده‌ياد ناصر حجازي بروم. آقاي غلامحسين زمان‌آبادي نيز حضور داشتند. دوستان ديگري نيز در اين محل بودند. آقايان کاظم اوليايي، کامران منزوي، حسن روشن و آتيلا حجازي استقلالي هستند. هدف همه موفقيت و سربلندي تيم است. ما مي‌خواستيم در اين چند هفته پاياني ليگ برتر، آرامش بر تيم حکمفرما باشد. به نظر من بهترين کار را انجام دادم.
* اما اين هواداران مخالف حضور شما بودند.
- من اين رفتارها را نمي‌پسندم. مي‌خواهد اين اتفاق به صورت خودجوش باشد يا غيرخودجوش. اشتباه بود و اصلاً درست نيست. من تصميم گرفتم بروم و رفتم. من خودم به همه خط مي‌دهم! من مي‌گويم اين کار را بکنند و فلان کار را نکنند. هيچ‌کس نمي‌تواند بگويد کاري را انجام دهم يا نه. من براي هواداران عزيز، خونگرم و دوست‌داشتني استقلال ارزش و احترام بسيار زيادي قائل هستم ولي بايد حرمت‌ها در ورزش حفظ شود. از آقاي حسن روشن نيز ممنون هستم. درود بر شرف ايشان. او بعد از اينکه به من قول داد، با وجود اينکه به وي توهين شد اما حرفي نزد و گفت به آقاي افشارزاده قول داده‌ام حرفي نزم و نمي‌زنم. اين‌ها مهم است.
* بايد تلاش زيادي کنيد که استقلال از ناکامي فاصله بگيرد!
- استقلال تيم بزرگي است و بايد کاري کنيم تا اين تيم به جايگاهي که شايسته نام بزرگش است، برسد. چند روز پيش نيز به محل تمرين استقلال رفتيم. بچه‌ها حرف زدند و گوش کرديم. صحبت‌هاي دوستانه و خوبي بود. روحيه تيم افزايش پيدا کرد و همه به اين 4 بازي باقي‌مانده اميدوار هستيم.
* شانس قهرماني استقلال بسيار ناچيز است. در اين 4 بازي به دنبال چه هستيد؟
- شايد شانس استقلال ناچيز باشد اما تا آخرين لحظه تيم دست از تلاش برنخواهد داشت. بايد تا دقيقه 90 آخرين بازي اميدوار باشيم. من مطمئن هستم استقلال شگفتي بزرگي را رقم مي‌زند.
* به گرفتن سهميه ليگ قهرمانان آسيا اميد داريد؟
- صددرصد اين‌طور خواهد شد. يک چيز بگويم؟
* بفرماييد!
- من هر چه انجام مي‌دهم و دنبال هرکاري هستم، براي تقويت سرمربي و تيم استقلال است. براي همين هر وقت احساس کنم اقدامي مؤثر است، آن را عملي مي‌کنم البته با کسي هم عهد اخوت نبسته‌ام.
* انتقادات از استقلال هم به اوج رسيده است.
- در تيم‌هاي بزرگ اين موضوعات طبيعي است. وقتي استقلال و پرسپوليس که زير ذره‌بين هستند نتيجه لازم را نگيرند، همين مي‌شود. نه من بلکه کل باشگاه استقلال از انتقادات درست و دلسوزانه ناراحت نمي‌شويم و استفاده هم مي‌کنيم. ما مي‌خواهيم در مسير درست گام برداريم ولي بعضي‌ها انتقاد مغرضانه مي‌کنند که اصلاً درست نيست و پشت آن هدفي ناخوش و دسيسه نهفته است.
* استقلال، پديده را مي‌برد؟
- اميدوارم.