کد خبر: ۸۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۳۴۹

دست رد جامعتین به سینه ی مصباح یزدی؟

جامعتین، جامعتین است؛ ما برای آیت‌الله مصباح احترام قائلیم و ایشان از لحاظ جنبه اجتماعی عضو جامعه مدرسین است از این رو جامعتین ضلع سوم ندارد.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعتین، جامعتین است؛ ما برای آیت‌الله مصباح احترام قائلیم و ایشان از لحاظ جنبه اجتماعی عضو جامعه مدرسین است از این رو جامعتین ضلع سوم ندارد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، حجت‌الاسلام سید محمد غروی درباره جلسات مشترک دبیران کل جامعتین با‌ آیت‌الله مصباح یزدی و تشکیل سه ضلعی وحدت در میان اصولگرایان اظهار کرد: جامعتین، جامعتین است و ضلع سوم ندارد. آیت‌الله مصباح جنبه شخصیتی خودشان را دارند و از لحاظ جنبه اجتماعی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

وی افزود: برخی از جلسات آیات یزدی و موحدی و مصباح یزدی این تلقی را داشته‌اند که ضلع سومی به جامعتین اضافه شده است، درصورتی که این‌گونه نبوده است.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین قم با بیان اینکه آیت‌الله محمد یزدی به عنوان رئیس جامعه مدرسین قم و از طرف اعضای جامعه در این جلسه حضور نداشته است بلکه از سوی خود ایشان در این جلسه شرکت کرده است، ادامه داد: آیت‌الله یزدی پیش از این اجمالا با اعضا، موضوع دیدار را در میان گذاشته بودند، اعضا هم معتقد بودند که این دیدار به عنوان جامعه نباشد.

وی که با انا گفتگو می کرد، درباره اظهارنظرهای اعضای جبهه پایداری مانند سایر اصولگریان مبنی بر اینکه نظر جامعتین را در زمان انتخابات تمکین خواهند کرد، گفت: این موضوع بسیار خوب است و مشکلی نیست، پایداری‌ها اگر زیر چتر جامعتین آمدند که مطلوب است ولی اگر مانند دفعات گذشته یک قدم به پس و دو قدم به پیش باشند، وضع تغییر می‌کند.