کد خبر: ۸۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۶

وزير بهداشت هيچ پيشنهاد و هزينه اي براي تعطيلي «در حاشيه» نداد

تهيه کننده مجموعه تلويزيوني «در حاشيه» درباره شايعه پرداخت هزينه ساخت اين سريال از سوي وزير بهداشت براي پخش نشدن آن را شايعه دانست و تکذيب کرد.

«حميدرضا مهدوي» تهيه کننده مجموعه تلويزيوني در حاشيه در گفت‌و گو با فارس درباره جزييات فاز دوم اين سريال گفت: خوشبختانه فاز اول در حاشيه با استقبال خوبي از سوي مخاطبان مواجه شد و ما در تدارک ساخت فاز دوم آن هستيم.

وي افزود: به زودي کار نگارش فاز دوم در حاشيه آغاز شده و هم زمان دکورهاي مربوط به اين بخش ساخته مي شود و در سريع ترين زمان ممکن کار تصويربرداري را آغاز مي کنيم.

مهدوي همچنين در پاسخ به اين پرسش فارس که چندي پيش مطلبي منتشر شده بود که وزير بهداشت به منظور جلوگيري از پخش سريال قصد داشته تمام هزينه هاي توليد آن را يکجا پرداخت کند تا در حاشيه به آنتن نرسد؛ اين موضوع چقدر صحت دارد، تصريح کرد: اين مطلب به هيچ وجه صحت ندارد و بنده آن را تکذيب ميکنم. يکي از رسانه ها در مصاحبه اي که با آقاي خشايار الوند از نويسندگان سريال داشته، شيطنت کرده و اين جمله را به نقل از او گفته است.

وي گفت: نه در شأن رياست محترم رسانه ملي و نه در شأن وزير محترم بهداشت است که چنين نقل قول‌هايي به ايشان نسبت داده شود. خوشبختانه در حال حاضر تعامل خوبي وجود دارد و اميدوارم اين تعامل در فازهاي بعدي هم به خوبي ادامه پيدا کند.