کد خبر: ۸۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۴

کلاهبرداري سريالي از زنان و دختران

جام نيوز/ مرد رمال که به بهانه درمان کودکان و بخت‌گشايي از افراد ساده‌لوح کلاهبرداري مي‌کرد، پس از دستگيري به صد فقره کلاهبرداري اعتراف کرد.

چند روز پيش گزارش هاي مردمي در اختيار کارآگاهان اداره پليس امنيت غرب استان تهران قرارگرفت مبني بر اين که زنان و دختران جواني همه روزه به خانه زوجي در رفت و آمد هستند و مرد ميانسال با نوشتن نسخه هايي برايشان از آنها کلاهبرداري مي کند.

ماموران با دريافت اين خبر، به خانه مرد رمال در يکي از محله هاي شهر انديشه اعزام شده و آنجا را زير نظر گرفتند. آنها همزمان با شروع تحقيقات مشاهده کردند افراد متعددي به خانه زوج مورد نظر در رفت و آمد هستند و گفته هاي همسايه ها صحت دارد.

کارآگاهان موضوع را به بازپرس اسماعيل برجسته گزارش دادند و با هماهنگي قضايي براي دستگيري مرد رمال وارد عمل شدند.

متهم دستگير شد و ماموران در بازرسي از خانه او، تعداد زيادي نسخه هاي خوشبختي را که وي براي مشتريانش نوشته بود همراه وسايل رمالي از جمله چند کتاب، نعل اسب و مهره هاي مختلف کشف کردند.

همزمان با شروع تحقيقات، متهم بازجويي شد و اظهارات متناقضي را بيان کرد تا اين که دو روز پيش راز کلاهبرداري سريالي از زنان و دختران جوان را فاش کرد و گفت: يک سال پيش که در يک شرکت کار مي کردم، به دليل تعديل نيرو بيکار شدم و کار مناسبي پيدا نکردم. بنابراين به پيشنهاد يکي از دوستانم تصميم گرفتم از طريق رمالي و فريب دادن مردم از آنها کلاهبرداري کنم. يک ماه نزد يک رمال حرفه اي آموزش ديدم و بعد از آن کارم را شروع کردم.

مرد رمال ادامه داد: همسرم نقش منشي و جذب مشتري را برايم داشت و من براي آنها نسخه هاي رمالي از جمله خوشبخت شدن در زندگي، پولدار شدن، گريه و بي قراري نکردن کودکان و درمان آنها، افزايش مهر و محبت ميان زوج ها و بخت گشايي دختران جوان را مي نوشتم. روي کاغذ شعر يا متن هاي بي محتوا مي نوشتم و از آنها مي خواستم دست نوشته ها را بدون اين که باز کنند در مکاني دفن کنند يا بسوزانند.

سپس با اين ترفند فريبشان داده و از آنها مبلغي از 30 هزار تا يک ميليون تومان مي گرفتم. تاکنون يکصد نفر را طي چند ماه گذشته با اين ترفند به دام انداخته ام و از آنها کلاهبرداري کرده ام. بيشتر مراجعه کنندگان دختران دم بخت بودند که به بهانه بخت گشايي از آنها کلاهبرداري مي کردم.
متهم با دستور قضايي روانه زندان شد.