کد خبر: ۸۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۵۵

تسویه حساب اراذل خاک سفید در تهرانپارس

 اراذل و اوباش خاک سفید که برای تسویه حساب با صاحب یک رستوران دست به قمه کشی زده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش ابتکار، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر نزاع و درگیری در آدرس فلکه اول تهرانپارس بلافاصله ماموران گشت یگان کلانتری 147گلبرگ به محل اعزام شدند.با حضور ماموران مشاهده شد چند نفر در طبقه بالای یک رستوران در حال تخریب شیشه و میزهای داخل مغازه هستند که به محض مشاهده ماموران دو نفر از آنها با قمه به سمت ماموران حمله ور شدند.

در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مرکز پیام و درخواست نیروی کمکی با رعایت قانون به کارگیری سلاح و اعلام 3 مرتبه ایست با کلت کمری اقدام به شلیک 3 عدد تیر جنگی به صورت هوایی نموده که منجر به فرار تعدادی از متهمین با خودروی 206 گردید.

مجددا ماموران سه مرتبه به آنها دستور ایست داده که توجهی ننموده و برای بار دوم اقدام به شلیک سه عدد تیر جنگی به سمت لاستیک های خودرو نمودند که در نهایت خودرو متواری شد.

سرگرد حسن نورآبادی رییس کلانتری 147گلبرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و بنا به دستور مقام قضایی پس از ارجاع به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از سوی ماموران این پلیس به صورت ویژه در دست بررسی و رسیدگی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین این پرونده قرار دارد.