کد خبر: ۸۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۰

تداوم وزش باد شدید در تهران

 یک کارشناس سازمان هواشناسی از طوفان گرد و خاک در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: وزش باد شدید از دقایقی دیگر تا امشب در تهران به خصوص جنوب تهران تداوم خواهد داشت.
 
به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز بارش پراکنده باران در شرق سواحل و شمال شرق همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در شمال شرق، شرق، مرکز و استان‌ تهران وزش باد همراه با گرد و خاک خواهیم داشت، ادامه داد: به سبب وزش باد شدید از امشب تا فردا در خراسان جنوبی، شرق یزد،کرمان و سیستان و بلوچستان طوفان گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

* ارتفاع ۳ متری موج خلیج‌فارس از امشب تا فردا

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: به دلیل طوفان گرد و خاک در مناطق مذکور و برای جلوگیری از خسارت احتمالی تمهیدات لازم باید در نظر گرفته شود و همچنین از تردد غیرضرور در مواصلاتی این مناطق باید خودداری کرد.

گودرزی افزود: به سبب وزش باد شدید، خلیج فارس از امشب تا ظهر یکشنبه مواج است به دلیل ارتفاع ۳ متری مناطق مرکزی خلیج فارس و بندرلنگه باید شناوران سبک و قایق‌ها از تردد در خلیج فارس اکیداً خودداری کنند.

*هوای تهران گرم‌تر می‌شود

وی با اشاره به اینکه آسمان تهران امروز صاف و کمی ابری همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است، گفت: وزش باد شدید از دقایقی دیگر تا امشب ادامه خواهد داشت و فردا آسمان تهران صاف و به دور از وزش باد و بارندگی خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: بیشنیه دمای امروز تهران ۱۸ و فردا ۲۱ خواهد شد درواقع هوای تهران گرم‌تر می‌شود. همچنین باید بگویم گرد و خاک امروز در شهرهای جنوبی تهران مانند ورامین، شهریار و شهر ری بیشتر است.

گودرزی افزود: امروز در نیمه غربی و سواحل و فردا در شرق کشور شاهد افت دما خواهیم بود.
*تسنیم