کد خبر: ۸۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۶

خط و نشان داعش براي بارزاني با اعدام يک نيروي پيشمرگه

  گروه تروريستي داعش ريختن خون نيروهاي پيشمرگه را واجب اعلام کرده و به رئيس اقليم کردستان عراق هشدار داد که عاقبت شومي در انتظارش است.

گروه تروريستي داعش روز پنج‌شنبه در موصل که آن را ولايت نينوا ناميده يکي از نيروهاي کُرد پيشمرگه اقليم کردستان عراق را اعدام کرد.

اين گروه تروريستي در ويدئويي ۲۸: ۳ دقيقه‌اي از اعترافات اين عضو پيشمرگه به «مسعود بارزاني» رئيس اقليم کردستان هشدار داد که عاقبت شومي در انتظارش خواهد بود.

در ابتداي اين فيلم اسير کُرد خود را «ابراهيم صلاح محمد حسين» از اهالي منطقه قوشتپه معرفي کرد و افزود: يکي از سربازان پيشمرگه در حکومت اقليم کردستان بودم که در جنگ حمدانيه در منطقه تل أسود به اسارت نيروهاي داعش درآمدم.

وي در ادامه با بيان اينکه تاکنون چند نامه به حکومت کردستان فرستاده و از آنها طلب کمک کرده بودم افزود: نه تنها من بلکه ديگر نيروهاي پيشمرگه دربند داعش نامه‌هايي به رهبران کُرد نوشته و کمک خواستند ولي پاسخي از آنها به ما نرسيد.

ابراهيم صلاح از حکومت کردستان، خانواده، بستگان و همکاران پيشمرگه خود خواست تا تلاش کنند کُردهاي پيشمرگه اسير داعش را آزاد کنند.

اين نيروي پيشمرگه ضمن انتقاد از حکومت کردستان رهبر اين اقليم را به تجاهل زدن متهم کرد و اضافه کرد: حکومت مسعود بارزاني اشتباهاتي مرتکب شد که منجر به اعدام ما گرديد.

وي در پايان بار ديگر از ملت کُرد درخواست کرد تا براي آزادي آنها از زندان‌هاي داعش تلاش کنند.

در ادامه اين فيلم جلاد داعش که به زبان کُردي صحبت مي‌کرد مقابل دوربين ظاهر شد و خطاب به کُردهاي کردستان گفت: اي طاغوتيان کُرد! در کفر خود غرق شده‌ايد، شما با کارهايتان باعث کشته شدن مسلمانان و مجاهدين شديد.

جلاد کُرد داعش با بيان اينکه دولت اسلامي ريختن خون نيروهاي پيشمرگه را واجب مي‌داند خطاب به آنان گفت: عاقبت شما آن چيزي خواهد بود که بر سر اين اسير خواهد آمد.

وي گفت: در زندان دولت اسلامي دهها نفر مانند اين شخص هستند که منتظر اعدام هستند و آن روز فرا خواهد رسيد.

جلاد تکفيري داعش در ادامه با يک سلاح شکاري سر نيروي پيشمرگه را هدف قرار داده و وي را کشت.

پس از کشته شدن اين نيروي پيشمرگه يکي ديگر از همرزمان وي در مقابل دوربين ظاهر شد و خطاب به رئيس اقليم کردستان عراق گفت: ما را نجات بده مسعود بارزاني، عاقبت من و عاقبت ده‌ها نفر از اسيران کُرد مثل اين خواهد بود.

چندي پيش اخباري مبني بر آزادي ۲۲ پيشمرگه اسير دست داعش در رسانه هاي اجتماعي منتشر شد که «جبار ياور» دبيرکل وزارت پيشمرگه اقليم کردستان عراق تمامي اين اخبار را تکذيب کرد.

خانواده و بستگان پيشمرگ‌ه‌هاي اسير دست داعش بارها با تجمع اعتراض آميز در مقابل استانداري کرکوک، خواستار اقدام فوري وزارت پيشمرگه، در جهت مبادله‌ اسرا با داعش و آزادي فرزندان خود شده‌اند.
*ابنا