کد خبر: ۸۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۰۳

آتيلا حجازي: دو سال است که ناصرحجازي ممنوع الاستقلال شده!

 پسر اسطوره استقلال گفت: «تعداد تماشاگر تمرين هاي حجازي از بازي هاي حالا که در کورس قهرماني هستند بيشتر بود.»
نتيجه نگرفتن استقلال طي چند هفته اخير سبب شد تا بار ديگر نام ناصر حجازي بر سر زبان‌ها بيفتد و مخالفان امير قلعه‌نويي اسطوره استقلال را مقابل او علم کنند. نام حجازي در حالي به اپوزيسيون تبديل شده که خانواده حجازي خيلي خودشان را وارد اين ماجراها نمي‌کنند.
آتيلا حجازي درباره اين مسايل و حضورش در پشت صحنه سريال در حاشيه مهران مديري صحبت کرد.
* اين روزها نام ناصر حجازي باعث اختلاف ميان هواداران شده است؟
- به هر حال در اين دو سال اتفاقاتي رخ داده که اسم ناصر حجازي در ورزشگاه برده نمي‌شود. بعد از زمان پرويز مظلومي که نام پدر را صدا مي‌زدند الان دو سالي هست که ناصر حجازي ممنوع‌الاستقلال است.
* کمي بدبينانه نيست اين نوع نگاه؟
- اصلا، خوش‌شان نمي‌آيد اسم ناصر حجازي را ببرند. دليل اين کارشان هر چه هست براي خودشان قابل احترام است. اما چرا پاسخگوي مردم نيستند که استقلال به روزي افتاده که فقط 2، 3 هزار تماشاگر سر بازي‌هايش مي‌روند در حالي که در کورس قهرماني است. طي دو سال گذشته تنها سر بازي صباي قم رفتم که واقعا حضور اين تعداد تماشاگر خنده‌دار بود. کاري کرده‌اند که مردم از استقلال فراري شده‌اند.
* فکر نمي‌کنيد اگر کدورت‌هاي خانواده حجازي و قلعه‌نويي پايان يابد روح ناصر حجازي هم بابت آرامش در استقلال آرامش مي‌گيرد.
- پدر من از هيچ آدمي کينه به دل نداشت حتي اين آقا. او از خيلي‌ها ناراحت بود چون حرف و عمل‌شان يکي نبود اما روزي که خواست برود همه را بخشيد و رفت. من هم آدم خاصي نيستم که بخواهم ببخشم و جايگاهي ندارم چون به جايي وصل نيستم و اگر وصل بودم الان جايگاه هم داشتم.
* اما مي‌شود با حمايت از باشگاه راه و رسم ناصر حجازي را در بخشش نشان داد...
- اين آقا براي من قابل احترام است و اگر انتقاد مي‌کنم شخصي نيست بلکه فقط اختلاف سليقه داريم. مردم مي‌بينند 10 بازي است تيم‌شان نتيجه نگرفته است، آخر مي‌شود گفت 10 بازي بدشانسي آورده‌اند. من و اين آقا با هم بازي هم کرده‌ايم و در استقلال بوديم.
* شما براي بازي هاي استقلال به ورزشگاه مي‌رويد؟
- جوي به‌وجود آورده‌اند که جاي من در ورزشگاه نيست. اگر بروم و تيم ببازد مي‌اندازند گردن ما. تمرينات استقلال در سال 86 زمان پدر من بشتر تماشاگر داشت تا الان که در کورس قهرمان هستند. با اين حال اميدوارم استقلال به روزهاي اوج باز گردد و سهميه آسيا را بگيرد.
* چه شد سر از پشت صحنه سريال در حاشيه مهران مديري درآوردي؟
- سيامک انصاري و لک‌پوريان از دوستان خوب من هستند که بنا به دعوت آنها سر لوکيشن در حاشيه رفتم. فضاي جالبي بود.
* مهران مديري هم شما را شناخت؟
- بله. مهران مديري خيلي فوتبالي نيست اما در مراسم پدرم هم آمده بود و کلي با هم حرف زديم.
* چي مي‌گفت؟
- مهران مديري مي‌گفت پدرت از اسطوره‌هاي واقعي فوتبال ايران است و گفت هر جا که احتياج به من بود که حضور داشته باشم در خدمت هستم. آقاي مديري از چهره‌هاي شناخته شده و مردمي است و با اينکه فوتبالي نيست براي پدر من احترام قائل بود که از اين منش او لذت بردم.
* پيشنهاد بازيگري به تو نداد؟
- نه، من فقط يک بار جلوي دوربين خانم نيکي کريمي حاضر شدم و علاقه دارم وارد عرصه هنرپيشگي شوم.
* ناصرخان هم قرار بود فيلم بازي کند؟
- مادرم مخالف بود پدر مقابل دوربين برود اما همسر من مشکلي ندارد من هنرپيشه شوم.