کد خبر: ۸۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۱

جلالی: سایپا باکلاس است و به داوری اعتراض نمی‌کند/ دو سال دیگر مدعی قهرمانی هستیم


سرمربی سایپا ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش برابر پرسپولیس و با بیان اینکه تیم داوری بازی را باتجربه و بزرگ می‌داند گفت: امروز هم مثل 8 بازی دیگر از داوری لطمه خوردیم.

مجید جلالی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: با تمام وجودم به کاری که می‌کنم و تیمی که دارم افتخار می‌کنم. چه در این تیم بمانم و چه نمانم مطمئن باشید که سایپا آینده خوبی دارد چون جوان‌های خوب و باتجربه‌های تاثیرگذاری در این تیم هستند.


وی درباره عملکرد تیم داوری بازی هم گفت: ترکی را از بهترین داورهای ایران می‌دانم و عادت کرده‌ام که اشتباهات داوری را بپذیرم. ترکی داور بزرگی است اما این را هم بدانید که گل ما درست بود و داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. تمام این اتفاقات هم در 10 دقیقه آخر رخ داد. ما شروع خوبی نداشتیم اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.


سرمربی سایپا افزود: هنوز کامل نیستیم و مشکلاتی داریم که باید به مرور حل کنیم. در آینده باید سه چهار نقطه تیم را ترمیم کنیم اما دیدید که جوان‌های ما چطور در بازی تاثیرگذار بودند و توانستند روند کار را به دلخواه ما تغییر دهند.


در ادامه خبرنگاری از جلالی درباره اینکه سایپا بارها از داوری متضرر شده است پرسید. جلالی پاسخ داد: با اطمینان می‌گویم که تنها تیمی هستیم که در 9 بازی از اشتباه داوری لطمه خورده‌ایم و فقط در یک بازی از این نقطه سود برده‌ایم. بدترین برآیند را در لیگ ما داشته‌ایم اما من هیچ گاه به این مسئله اعتراض نکردم.


وی افزود: سایپا تیم باکلاسی است. ما هرگز به اشتباه داوری معترض نشدیم و فضا را شلوغ نکردیم. رسانه‌ها هم اگر می‌خواهند وضعیت فوتبال بهتر شود، باید تیم‌هایی را مد نظر قرار دهند که به فوتبال خدمت می‌کنند. اگر باشگاهی در امتداد فوتبال حرکت می‌کند نباید این طور تنها باشد. مطمئنم هیچ تیمی در لیگ چنین برآیندی از نظر سود و زیان داوری نداشته است.


به گزارش ایسنا، جلالی درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی که اواخر نیمه اول با درگیری میداودی و بازیکنان حریف شروع شد گفت: اگر در رختکن و بین دو نیمه با بازیکنان صحبت نمی‌کردم این اتفاقات ادامه می‌یافت اما در نیمه دوم ما فقط فوتبال بازی کردیم. این طور هم نیست که همیشه بخواهیم بازیکنی را با تنبیه کردن تربیت کنیم.


سرمربی سایپا ادامه داد: میلاد برابر حرکت زشت هواداران عکس‌العمل زشتی داشت اما در بین دو نیمه با او صحبت کردیم و دیدید که دیگر مشکلی پیش نیامد. مطمئن باشید که سایپا باشگاهی است که به فوتبال خدمت می‌کند و ظرف دو سال آینده مدعی اول قهرمانی خواهد بود. البته شاید آن زمان من در سایپا نباشم.


وی همچنین درباره میزبانی باشگاه سایپا هم گفت: مطمئنا مسئولان باشگاه برای فصل بعد جای دیگری را برای بازی‌های سایپا و میزبانی این تیم در نظر گرفته‌اند.


سرمربی سایپا در ادامه درباره اینکه آیا این تیم فصل آینده در البرز خواهد بود یا به استان دیگری انتقال خواهد یافت، خاطرنشان کرد: دوست دارم سایپا اینجا در کرج بماند چرا که وقتی تیمی به یک استان می‌رود، مزیت‌های زیادی به لحاظ فرهنگی و مادی برای آنجا دارد اما این تیم نیاز به حمایت و کمک دارد. در هر حال من به عنوان مربی تلاش می‌کنم تا مسئولان باشگاه را متقاعد کنم که سایپا در کرج بماند چون این جا شایسته داشتن یک تیم در لیگ برتر است.


جلالی ادامه داد: اینکه سایپا در کرج بماند یا نه، چیزی نیست که من بتوانم درباره آن به شما جوابگو باشم اما آنچه که من می بینم این است که شما مردم استان البرز می‌خواهید یک تیم لیگ برتری داشته باشید ولی وقتی که این تقاضا را دارید باید بدانید که هر تیمی در اینجا باشد، نیاز به یک سری حمایت‌ها دارد و اگر این حمایت‌ها از باشگاه صورت نگیرد، می‌تواند به استان دیگری انتقال یابد. من از جزئیات اتفاقات و صحبت‌هایی که درباره ماندن یا نماندن سایپا در کرج صورت گرفته خبر ندارم ولی امیدوارم که این باشگاه در استان البرز بماند.


وی همچنین درباره ادامه همکاری‌اش برای فصل آینده با سایپا گفت: سایپا را دوست دارم و با تمام وجود می‌خواهم که در این تیم بمانم چرا که ما زمینه‌ای را برای پیشرفت این تیم در آینده آماده کرده‌ایم اما من از روی تجربیات قبلی خودم به این نتیجه می‌رسم که کمی محتاط درباره این موضوع صحبت کنم چرا که تحولات فوتبال را به خوبی می‌شناسم.


سرمربی سایپای کرج در پایان خاطرنشان کرد: هر مربی در هر جای دنیا که باشد همکار من است و برانکو هم پیش از این به فوتبال ما خدمت کرده و قطعا الان هم برای خدمت به فوتبال ما به ایران آمده است. اگر من بعضا نسبت به شرایط فوتبال‌مان ابراز ناراحتی کرده‌ام، به خاطر این است که ظرفیت‌های فوتبال‌مان را می‌شناسم و ناراحتم که ما چرا با وجود چنین پتانسیل‌هایی فوتبالی این وضعیت و شرایط را داریم. بسیاری از مشکلات ما برگرفته از مشکلات مدیریتی است چرا که نمی‌دانیم از این فوتبال چه می‌خواهیم.