کد خبر: ۸۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۰

معاون دبیرکل حزب‌الله: بودن در کنار ایران افتخار ماست

 معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه بودن در کنار ایران برای حزب‌الله افتخار است به برخی از احزاب لبنانی که مورد حمایت عربستان هستند توصیه کرد از ریختن اشک تمساح درباره موضوع ریاست‌جمهوری دست بردارند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، شیخ نعیم قاسم در مراسم ختمی در حسینه روستای «طاریا» که برخی از نمایندگان پارلمان لبنان نیز حضور داشتند درباره ریاست جمهوری لبنان به برخی ها در لبنان توصیه کرد که از تظاهر به گریه درباره موضوع ریاست جمهوری لبنان دست بردارند.

معاون دبیرکل حزب‌الله درباره ایران نیز گفت: برخی‌ها می گویند ایران از حزب‌الله حمایت می‌کند. آیا این جرم است؟ پس چرا آمریکا با انواع سلاح‌ها از اسرائیل حمایت می کند و پلی هوایی با آن ایجاد کرده است و سالانه سه میلیارد دلار به آن می‌دهد؟ پس چه مشکلی دارد که پنج میلیون یا صد میلیون به حزب‌الله نیز کمک شود در حالی که این راه حق است و آن راه باطل. چرا از دادن سلاح به ملت یمن جلوگیری می شود، اما تجاوزگری علیه آن با هواپیما و راکت که میلیاردها دلار هزینه دارد مجاز است؟ آیا جرم است که برخی‌ها از ملت مظلوم یمن حمایت کنند؟

 وی افزود: ما به آنها می‌گوییم که از خشم خود بمیرند. ما اگر با ایران باشیم پیروز خواهیم شد و این البته برای ما مایه افتخار است. اما شما باید با تجاوزگری عربستان باشید که ویرانی منازل و قتل ملت‌ها و کودکان و زنان را رقم می‌زند.
*ایسنا