کد خبر: ۸۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۶

شرور عبدل آباد دستگير شد

 رييس پليس امنيت عمومي پايتخت از عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي دستگيري يک شرور در محدوده عبدل آباد خبر داد و گفت: اين متهم به جرم ايجاد نزاع و درگيري و اخاذي از کسبه محدوده مذکور تحت تعقيب قرار گرفت و بازداشت شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ عليرضا لطفي، افزود: اين متهم به ايجاد نزاع و درگيري و همچنين اخاذي از کسبه تحت تعقيب بود که با تلاش ماموران پايگاه هشتم بازداشت شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: با شکايت هاي ارايه شده از سوي شهروندان و کسبه محدوده عبدل آباد در خصوص اقدامات مجرمانه يکي از اراذل و اوباش اين محدوده پرونده اي از سوي دادسرا به ماموران پايگاه هشتم اين يگان ارجاع شد و ماموران اقدامات خود را در اين خصوص آغاز کردند.

وي افزود: در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران مشخص شد که اين متهم 'ب' نام دارد و يکي از اراذل و اوباش سطح سه محدوده مذکور مي باشد که با مدتي پيش با ايجاد درگيري و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومي، اقدام به اخاذي از کسبه کرده است.

لطفي گفت: در تحقيقات بعدي مخفيگاه متهم که پس از درگيري به آنجا فرار کرده و پنهان شده بود در محدوده مذکور شناسايي شده و ماموران پايگاه هشتم اين يگان موفق شدند در عملياتي ضربتي اين متهم را در مخفيگاه خود بازداشت و براي تحقيقات به پليس امنيت منتقل کنند.
رييس پليس امنيت عمومي پايتخت گفت: متهم در بازجويي هاي انجام شده به ايجاد درگيري و نزاع در محدوده هاي جنوب تهران، زورگيري، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومي اعتراف کرده و پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قضايي در اختيار دادسرا قرار گرفت.
*ايرنا