کد خبر: ۸۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۴۴

واکنش نوري به اخراج صادقيان

  محمد نوري کاپيتان پرسپوليس از ابتداي فصل اصرار داشت با مشکلات حاشيه اي تيم برخورد شود اما اين اتفاق با حضور برانکو ايوانکوويچ افتاد.

نوري به هواداران پرسپوليس وعده داد سال آينده با جذب نفرات قوي و ساخت تيم خوب نتايج اين فصل را جبران مي کنند. مصاحبه او با ورزش سه را بخوانيد:

پايم ليز خورد
به نظر من بازي با سايپا خيلي خوب بود و در حفظ توپ خوب کار کرديم و با زدن دو گل مزد زحماتمان را گرفتيم اما باز هم گل هاي بدي مي خورديم و در نهايت بازي 2- 2 شد. فکر مي کنم گلي که من زدم درست بود و من به عمد توپ را با دست نزدم و هيچ قصد و قرضي نداشتم.

داور اين گل را درست اعلام کرد اما کمک داور که اين مساله زياد هم به او مربوط نبود گل را آفسايد اعلام کرد. من هم عصباني شدم. در صحنه پنالتي هم با دو تا پايم ليز خوردم و تعادلم را از دست دادم و فکر مي کنم بازيکن حريف هم از اين مساله استفاده کرد. داور هم مي توانست پنالتي را نگيرد. اما باز هم يک امتياز گرفتيم و جايگاهمان بهتر شد و تيم هاي پائين جدول هم باختند.

پرسپوليس از نظر فوتبالي بهتر مي شود
به نظر من پرسپوليس بازي به بازي از لحاظ فوتبالي بهتر مي شود و ما هم اميدواريم براي فصل آينده تيم بهتري داشته باشيم. همانطور که با آقا کريم صحبت کرديم مي خواهيم تيم فوق العاده قوي داشته باشيم و با تغييرات نتايج خوبي مي گيريم.

7 ماه پيش گفتم کميته انضباطي تشکيل دهيد
به قول معروف خشت اول چون نهد معمار کج،تا ثريا مي رود ديوار کج.. متاسفانه از ابتداي فصل آجرهاي باشگاه را کج گذاشتيم و اين اتفاق هاي حاشيه اي هم در پايان فصل مي افتد.من 7 ماه پيش گفتم باشگاه بايد کميته انضباطي داشته باشد اما گوش شنوايي وجود نداشت و حالا هم چوب نداشتم کميته انضباطي و برخورد نکردن را مي خوريم.

سال آينده بازيکن بايد از فيلتر شخصيتي رد شود
ديروز هم بعد از بازي گفتم براي سال آينده مي خواهيم تيم قدرتمندي بسازيم و با آقا کريم در اين مورد صحبت هايي انجام شده که سال آينده بازيکنان اول از فيلتر اخلاقي و شخصيتي رد شوند. هواداران در اين 2،3 بازي باقي مانده هم مارا تحمل کنند و قول مي دهيم فصل بعد همه چيز را درست کنيم.اگر از روز اول با اين رفتارها برخورد مي شد اين اتفاقات نمي افتاد.

پرسپوليسي ها هيچوقت 6 را نشان ندادند
من ديروز حواسم نبود که ميلاد ميداودي عدد 4 را نشان داد. اما تا حالا نديدم يک بازيکن پرسپوليس اين کار را يکند و اين کار منطقي نيست چون بين هواداران تشنج ايجاد شد. کار ميلاد درست نبود و اميدوارم اين ماجرا تکرار نشود.اگر او دوست دارد به استقلال برگردد اميدوارم اين اتفاق برايش بيافتد. ميلاد بازيکن با اخلاق و با شخصيتي است اما اين مسائل به نفع فوتبال ما نيست.

حضور برانکو از هر چيزي واجب تر بود
برانکو انسان با شخصيتي است و پاناديچ کمک ايشان هم تفکر مثبتي دارد. آنها بسيار با ادب، با شخصيت و با ديسيبليني هستند و حضور برانکو و نظم و انضباطي که در تيم ايجاد کرده از هر چيزي براي پرسپوليس واجب تر بود. اقرات تصميمات برانکو را در فصل آينده مي بينيد.

صد در صد به دور بعد صعود مي کنيم
ما براي سه امتياز جلوي بنيادکار بازي مي کنيم و صد در صد سه امتياز را مي گيريم و به دور بعدي ليگ قهرمانان آسيا صعود مي کنيم. اما در دور بعد بازي هاي سختي با الهلال و السد داريم و مي خواهيم هواداران به آنچه لياقتش را دارند، برسند.من به تيم هاي ديگر و اينکه چه تيمي قهرمان مي شود اهميت نمي دهم.

از تصميمات انضباطي برانکو حمايت مي کنم
من به عنوان کاپيتان پرسپوليس از تصميمات انضباطي برانکو ايوانکوويج حمايت مي کنم. اين تصميمات بايد در مورد بازيکنان بزرگ و حتي خود من اگر خطا کردم اجرا شود. بزرگترين کار را در درجه اول برانکو انجام داد و من هميشه از تصميمات انضباطي حمايت مي کنم.

امکانات ساده پزشکي هم نداريم
براي من فرقي نمي کند که چه کسي در مزايده برنده شود. شرايط باشگاه ما در حال حاضر خيلي مشکل دارد و حتي امکانات ساده پزشکي هم نداريم و در اين شرايط بايد هرچه زودتر تصميمي بگيرند که به نفع باشگاه است. اميدوارم باشگاه سرو سامان بگيرد و هواداران ديگر غصه نخورند و با خيال راحت بازي تيم شان را ببينند.
*ورزش3