کد خبر: ۸۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۶۱

شاهکارهاي جديد مفتي‌هاي وهابي، دستمايه طنز کاربران اينترنتي شد



  دو تن از مفتي هاي وهابي در اين هفته به خاطر اقدامات و اظهارات خود به سوژه کاربران اينترنتي شبکه هاي مختلف اجتماعي تبديل شدند .

"عائض القرني" مفتي معروف عربستاني در سخناني اعلام کرد که اگر کساني در غرب مانند " آلبرت اينشتين" که موفق شده قضيه نسبيت و جاذبه را کشف کند خداوند نيز بر او منت نهاده و توانسته يک نسخه سحرآميز براي موفقيت زندگي مشترک ارائه دهد.

وي افزود: اگر اين نسخه به وسيله زن و مرد اجرا شود آنها خوشبخت ترين انسان هاي روي زمين خواهند شد.

قرني نسخه خود را اينگونه توضيح داد: اگر با زنت دعوايت شد سعي نکن با او تندي کني، بر سرش فرياد بزني و امثال اين کارها؛ فقط با ادب و ساکت در مقابلش بنشين و سعي کن اينگونه آرامش کني. زنان طبعا عاطفي و بخشنده هستند و در بيشتر مواقع نسبت به مردان بيشتر مي بخشند و هميشه اخلاص بيشتري دارند.

اينکه قرني اين نسخه خود را در حد يک نظريه و اکتشاف مطرح کرده ، مورد تمسخر کاربران اينترنتي قرار گرفته است و برخي از آنها خواسته اند آن را ثبت کند.

انتشار خبر 2 ازدواج جديد خطيب و امام جماعت مسجد «حي الموظفين» در شهر "احد رفيده" استان "عسير" عربستان طي فقط دو هفته با واکنش هاي بسياري بر روي شبکه هاي اجتماعي به ويژه توئيتر روبرو شد.

روزنامه "عکاظ" عربستان نوشت: اين امام جماعت با زن سوم به مکه رفت و تا برج ساعت پياده با هم راه رفتند. زن چهارم را نيز به سفر مکه برده و اين بار با او به کوه "جبل النور" رفته است.
*شيعه نيوز