کد خبر: ۸۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۰۱

اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست

اکبر عبدي که شايعاتي پيرامون مهاجرت وي به ترکيه و اقامت هميشگي در آن کشور منتشر شده بود گفت: من اصلا مهاجرت نکرده‌ام و نمي‌دانم اين خبرها و اين شايعات پيرامون من را چه کسي واقعا منتشر کرده است.

اکبر عبدي که شايعاتي پيرامون مهاجرت وي به ترکيه و اقامت هميشگي در آن کشور منتشر شده بود در گفت و گو با فارس گفت: من اصلا مهاجرت نکرده‌ام و نمي دانم اين خبرها و اين شايعات پيرامون من را چه کسي واقعا منتشر کرده است.

وي ضمن قدرداني از خبرگزاري فارس،‌ بابت عدم دامن زدن به شايعات و انتشار مصاحبه اي که در آن تاکيد شده بود اکبر عبدي نه اپوزسيون است و نه ضد انقلاب ونه وطن فروش،‌ اظهار کرد: نمي دانم چرا برخي شايعات را عده اي در اينترنت منتشر کردند و هدف شان چه بود.

بازيگر فيلم «رسوايي» تاکيد کرد: من در حال حاضر در ايران هستم و چهارشنبه با مسعود ده نمکي قراداد رسوايي 2 را خواهم بست.

وي در ادامه افزود: مدتي به امريکا براي بستن قرارداد همکاري سفر کردم و در آنجا از من خواستند بابت انتقادي که از يک ر‍ژيم کودک کش که با تانک کودکان بي دفاع را به شهادت مي رسانند عذرخواهي کنم تا همکاري حاصل شود.

اکبر عبدي تصريح کرد: در آمريکا گفتند اگر مي خواهي همکاري اي صورت بگيرد بايد عذر خواهي کني و من در جواب گفتم نمي توانم از يک رژيم کودک کش عذر خواهي کنم و مملکتم را دوست دارم و در مملکتم به فعاليتم ادامه خواهم داد. اگر بناست يک لقمه نان در بياورم و در مملکت خودم در مي آوردم و مملکت فروشي نمي کنم.

وي در ادامه تصريح کرد: در بازگشت از آمريکا، يک ماه پيش يکي از دوستانم در ترکيه ماندم، و الان ايران هستم و مهاجرتي در کار نبوده است.

بازيگر سه گانه «اخراجي‌ها» تصريح کرد: تعجب مي کنم چرا برخي رسانه ها اين مطالب را منتشر کرده اند، و من واقعا نمي دانم چه کساني اين مطالب را نوشته است،‌ خدا خيرتان بدهد که در مطلبي تاکيد کرده بوديد که اکبر عبدي نه اپوزيسون شده است و نه ضد انقلاب و نه مملکت فروش.
براساس اين گزارش، اکبر عبدي در مصاحبه قبلي به انتقاد شديد از کساني که به هر قيمتي حاضرند مملکت خود را بفروشند پرداخته بود و و در عين حال به انتقاد از جواناني که حاضر نيستند به کارهاي ساده اي مثل بنائي و کچ کاري روي بياورند، و مي خواهند يک شبه به پول هنگفتي برسند پرداخت.