کد خبر: ۸۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۶

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

 سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشورهم اکنون تردد در جاده های کشور بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و تنها در باند جنوبی آزاد راه تهران- کرج از پل فردیس تا پل کلاک شاهد ترافیک نیمه‌سنگین صبح گاهی هستیم.

وی با بیان اینکه محور شمشک به دیزین همچنان مسدود است، افزود: در محورهای هراز و چالوس ممنوعیت تردد کامیون، اتوبوس و کامیونت وجود دارد و بر این اساس تردد وسایل نقلیه سنگین در محور هراز در محدوده تهران به آمل و بالعکس همچنان باقی است و ممنوعیت تردد این وسایل در محدوده کرج - چالوس یعنی از تهران به سمت چالوس نیز اجرا می‌شود.

رحمانی همچنین از محدودیت تردد انواع وسیله نقلیه در آزاد راه تهران - قم خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از آزاد راه تهران- قم حد فاصل پل نعلبندان تا عوارضی تهران از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر تا تاریخ 31 خرداد ماه سال جاری به علت اجرای عملیات بهسازی روکش آسفالت با محدودیت سطح سرویس و خطوط عبوری کمتر همراه خواهد بود و این محدودیت همه روزه به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل و همچنین سه‌شنبه بعدازظهرها اعمال خواهد شد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز تصریح کرد: تمامی جاده‌های کشور دارای جوی آرام هستند.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
*ایسنا