کد خبر: ۸۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۸۵

هديه جالب هدايتي به هواداران پرسپوليس در صورت برنده شدن در مزايده

  در حالي که حرف و حديث‌هاي فراواني در مورد هدايتي و خريد ستاره‌هاي آنچناني به گوش مي‌رسد، عابر بانک اين موضوع را تکذيب مي‌کند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)،حسين هدايتي در حال حاضر جدي‌ترين مشتري خريد سهام باشگاه پرسپوليس است. در حالي که مزايده سوم در تاريخ نهم ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود، متقاضيان خريد سهام پرسپوليس تا ظهر هشتم ارديبهشت زمان دارند تا پاکت‌هاي خود را به سازمان خصوصي‌سازي تحويل دهند.

حسين هدايتي که پيش از اين رييس هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس بود در مورد اين مزايده اظهار داشت: «شرکت ما تصميم نهايي خود را گرفته و در مزايده سوم شرکت مي‌کند. قبلا صحبت‌هايي در مورد تخفيف شده بود ولي ما با پرداخت همان رقم دويست و نود ميليارد در مزايده شرکت مي‌کنيم. در مورد حضور ما در مزايده صحبت‌هاي زيادي مي‌شد ولي با توجه به خواسته هواداران و محبتي که آنها به بنده دارند باز هم در خدمت پرسپوليس هستم...»

* به رقبا کاري نداريم
هدايتي که توجهي به شايعات اخير و ماجراي شرکت کردن گزينه‌هاي ديگر در مزايده سوم ندارد مي‌کوشد تا حتي در مورد اين موضوع صحبتي نيز انجام ندهد: «من کاري به اين صحبت‌ها ندارم. براي من فرقي نمي‌کند که چه کسي توي مزايده شرکت مي‌کند و چه کسي شرکت نمي‌کند. من کار خودم را مي‌کنم و اميدوارم که بتوانم در خدمت پرسپوليس باشم. در طول اين مدت بارها بين من و پرسپوليس فاصله افتاد ولي براي يک آدم عاشق اين چيزها و اين دوري مهم نيست و مهم اين است که من پرسپوليس را دوست دارم.»

هدايتي به هيچ‌وجه قصد شرکت در مزايده تيم‌هاي ديگر را ندارد: «براي من فقط پرسپوليس مهم است چون من عاشق پرسپوليس هستم. من به همه تيم‌ها احترام مي‌گذارم ولي در اين بحث تنها چيزي که براي من اهميت دارد، پرسپوليس است و دوست دارم که در تيم محبوب خودم باشم.»

* به کسي قول پست و مقام ندادم
او که تجربه خوبي از ماجراي استيل‌آذين و خريد ستاره‌هاي آنچناني دارد، حالا پخته‌تر و با تجربه‌تر از قبل رفتار مي‌کند و صحبت‌هاي جالبي کرد: «هنوز هيچ‌ چيز نهايي نشده است. شک نکنيد که من با دل و جان به دنبال ساختن يک پرسپوليس پر قدرت هستم و اگر در مزايده موفق شوم، برنامه‌هايم را براي پرسپوليس عملي مي‌کنم. ولي نکته مهم اين است که من دوست دارم پرسپوليس توسط يک مجموعه خوب فني و مديريتي اداره شود و حالا با توجه به تجربياتي که دارم، راه‌ها و کارهاي جديدي را در ذهن دارم.»

در طول اين مدت صحبت‌هاي زيادي در مورد تماس هدايتي با بعضي‌ از مديران سابق فوتبال ما براي تصدي مديريت باشگاه پرسپوليس مطرح شد که البته عابربانک در اين مورد هم توضيحات جالبي دارد: «من با اکثر دوستان خوبم در پرسپوليس و حتي فوتبال در ارتباط هستم و همه‌شان براي من عزيز و محترم هستند.

حتي استقلالي‌هاي بزرگواري چون ناصر حجازي و غلامحسين مظلومي از دوستان خوب من بودند. در مورد ارتباط با مديران و پيشکسوتان سابق پرسپوليس همه چيز صحت دارد و من از راهنمايي‌هاي اين دوستان استفاده مي‌کنم ولي اينکه مي‌گويند من به کسي قول پست و مقام داده‌ام، درست نيست.»

* به هواداران سهام مي‌دهم
بحث ليست هزينه‌هاي هدايتي براي پرسپوليس آن هم در طول چند ماه اخير همچنان مطرح است و رييس سابق هيات‌مديره سرخ‌ها از بعضي‌ها که البته نژادفلاح جزو آنها نيست ناراحت است: «با اينکه چند برابر توافق قبلي‌مان به پرسپوليس کمک کردم و پول دادم، بعضي‌ها کم لطفي کردند و حرف‌هاي ديگري زدند.

به هر حال من تمام آن مبلغ چند ميليارد تومان را در قالب يک شاخه گل تقديم هواداران پرسپوليس کردم و حتي قيد قرض‌الحسنه‌اي که به دوستان داده‌ بودم را زدم.» آخرين صحبت‌هاي هدايتي قبل از مزايده شنيدني است: «اگر در مزايده موفق شوم قسمتي از سهام را در قالب‌هاي کوچک‌تر تقديم به هواداران پرسپوليس مي‌کنم و اميدوارم شرايط به گونه‌اي رقم بخورد که بتوانم در خدمت هواداران پرسپوليس باشم.»

*جام نيوز