کد خبر: ۸۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۲

افشاگري سرپرست سابق تيم‌ملي عليه کفاشيان

 سرپرست اسبق تيم ملي با ابراز تعجب از آخرين موضع گيري رييس فدراسيون فوتبال، گفت: وقتي معرفي نامه سرپرستي تيم ملي را با امضاي کفاشيان در اختيار دارم چطور او مي‌گويد سرپرست نبوده‌ام.

افشاگري سرپرست سابق تيم‌ملي عليه کفاشيان
هوشنگ مقدس در واکنش به صحبت هاي علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال که گفته است "مقدس هيچ وقت سرپرست تيم ملي نبوده و صرفا نماينده ما در دوبي است"گفت: عجيب است که کفاشيان چنين صحبتي را بيان مي‌کند در حالي که در مصاحبه‌هاي سال قبل چندين مرتبه از من به عنوان سرپرست تيم ملي نام برد. به ياد دارم يکي از آنها 15 مهر در حاشيه نمايشگاه تله کام بود که گفت "سرپرست تيم ملي در ليسبون، مقدس است" فکر مي‌کنم او الان اختيار کارش دست خودش نيست کما اينکه چند ماهي است تمام عزل و نصب‌هاي فدراسيون را هم برخلاف ميل باطني‌اش انجام مي‌دهد.

نامه سرپرستي با امضاي کفاشيان
وي با بيان اينکه نامه‌اي مبني بر معرفي‌اش به عنوان سرپرست تيم ملي ايران با امضاي کفاشيان را در اختيار دارد، افزود: قدرت را از کفاشيان گرفته‌اند و او هم در حال قرباني کردن دوستانش است. قطعا اگر چنين ادعاهايي دوباره مطرح شود، نامه را در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهم. من از سال 1385 در دوران سرپرستي کيومرث هاشمي و دبيرکلي داريوش مصطفوي شروع به همکاري با فدراسيون فوتبال کردم و در اين 9 سال حتي يک ريال حقوقي دريافت نکردم و همواره در خدمت تيم هاي ملي بودم؛ حالا که همکاري ام را با فدراسيون قطع کردم، درست نيست چنين صحبت هايي را بيان کنند.

کفاشيان حداکثر تا پايان امسال ماندني است
مقدس از تصميم کفاشيان براي خداحافظي با فدراسيون فوتبال حداکثر تا پايان امسال خبر داد و در پاسخ به اينکه آيا قطع همکاري شما بنابه خواست کفاشيان بود يا کي روش، به ايسنا گفت: به خواست خودم بود، من پس از جام جهاني 2014 در همان برزيل از بازيکنان خداحافظي کرده و گفتم ديگر نيستم اما اين کفاشيان بود که در تماس هايي با من، عنوان مي کرد: "رفيق ميانه نباش، من حداکثر تا اسفند 94 بيشتر در فدراسيون نمي‌مانم و بعد از آن با هم مي‌رويم" بنابراين با وجود گرفتاري هاي شخصي اما بخاطر رفاقت و منافع ملي قرار شد تا پايان سال 93 در خدمت تيم ايران باشم. او در اين مدت معرفي نامه سرپرستي ام در تيم ملي را هم داد. تصميم گرفتم آخرين حضورم در کنار تيم براي اردوي سوئد باشد و بعد از آن هم که با همه خداحافظي کردم.

مطالبه 600 دلاري ملي پوشان در استکهلم پرداخت شد
سرپرست سابق تيم ملي در پاسخ به اينکه انتقادهايي از سوي بازيکنان تيم ملي مبني بر پرداخت نشدن پاداش ها، پول توجيبي و مواردي از اين قبيل مطرح شد که بعضي از آنها شما را مقصر مي دانستند، اظهار کرد: به هيچ وجه ارتباطي به من نداشت. مسوول امور مالي تيم ملي طباطبايي بوده است و تا جايي که اطلاع دارم هر کدام 600 دلار از اردوي جام ملت ها مطالبه داشتند که در استکهلم به آنها پرداخت شد.

کي روش 6 ماه از حقوقش را طلبکار است
مقدس با بيان اينکه اميدوارم حداقل کارلوس کي روش آخرين قرباني کفاشيان نباشد چرا که به اعتبار بين المللي ايران لطمه مي زند، به ايسنا گفت: کي روش مربي بزرگ و با شخصيتي است که فدراسيون نبايد با آبروي او بازي کند. من از اوضاع و احوال فدراسيون آگاهم و معتقدم اگر نمي توانند به تعهدات شان عمل کنند، او را معطل نگه ندارند. کارلوس الان حقوق ماه هاي فوريه، مارچ و آپريل را دريافت نکرده و حقوق 3 ماه آينده اش را هم بايد در همين نوبت پرداخت کنند. وقتي فدراسيون در پرداخت ماليات او مشکل دارد چگونه مي تواند به تعهد پرداخت حقوق 6 ماهه اش عمل کند؟ فدراسيون همچنان با مشکلات تهيه پروازها، لباس و... درگير است. اگر به واقع حمايتي نيست، بهتر است قول بيخودي به او ندهند چون هر اتفاقي بيافتد و کي روش آبرويش را لطمه خورده ببيند، موضوع جهاني مي شود.

*ورزش 3