کد خبر: ۸۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۱۲
امضای تفاهم نامه با کفاشیان

نکونام دستیار ایرانی کی روش شد

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور کی روش برگزار شد و تفاهم نامه ای بین رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی ایران به امضا رسید. در این نشست، جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی کی روش معرفی شد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیران فدراسیون بار دیگر رضایت کارلوس  کی روش در زمینه مالی را جلب کردند و تفاهم نامه ای نیز امضا شد.

عزیزی خادم عضو هیات رییسه اعلام کرد : در خصوص حضور کی روش اختلاف سلیقه هایی بوده و منجر به رنجیدن کی روش شد ولی بعد از دستور وزارت ورزش بر ماندن کی روش فدراسوین در نظر دارد  تمام خواسته های کی روش را انجام دهد، البته تا جایی که بودجه مالی امکان داشته باشد .

در این نشست کی روش پس از راضی شدن، برنامه های خود اعلام کرد و هیات رییسه نیز آنها را پذیرفت و قول داد که همه آنها را انجام می دهد.

پس از این جلسه، تاج به خبرنگار شبکه خبر گفت : کی روش از هیات رییسه راضی شد و با برنامه هایش آنها را قانع کرد. همه به نتیجه خیلی خوبی رسیدند و تفاهم نامه ای هم بین کفاشیان و کی روش به امضا رسیده است.

در این جلسه جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی به عنوان دستیار ایرانی کی روش معرفی شد.

کی روش که تمایلی به همکاری با دستیاران ایرانی ندارد و علاوه بر مترجم، سایر کادر اداری و خدماتی تیم ملی، از تدارکاتچی ایرانی گرفته تا سرپرست و مدیر را حذف کرده و چند هفته پیش نیز برکناری اسدی از سمت نایب رئیسی فدراسیون را شرط ماندنش اعلام کرده بود، پیش از این علی کریمی را بدون داشتن سابقه مربیگری به عنوان دستیار انتخاب کرد، اما وقتی متوجه شد کریمی همیشه هم ساکت نیست و یک بار به تبعیض قائل شدن بین اعضای تیم اعتراض کرده، او را کنار گذاشت.

به احتمال زیاد اگر از نکونام هم صدایی بلند شود، مثل کریمی با او برخورد خواهد شد تا مجبور به کناره گیری شود.