کد خبر: ۸۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۴
تغييرات پرسپوليس زياد نيست

نژادفلاح: کسي از برانکو آن حرف‌ها را نمي‌پذيرد!

 قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: تغييرات پرسپوليس براي فصل آينده زياد نخواهد بود و ما فقط چند بازيکن جديد جذب خواهيم کرد.

محمد حسين نژادفلاح درباره احتمال تغييرات پرسپوليس براي فصل آينده با بيان مطلب فوق اظهار کرد: ما با برانکو توافق کرديم که شاکله تيم حفظ شود و نقاط ضعف تيم را برطرف کنيم. ما بعد از نقل و انتقالات، اردوهايي داريم و مي‌توانيم به سطح دلخواه برسيم.

وي افزود: تغييرات پرسپوليس زياد نخواهد بود و فقط چند بازيکن جديد مي‌گيريم. اصل ما حفظ بازيکنان تيم است. برانکو ايوانکوويچ هم باور دارد که پرسپوليس تيم خوبي است ولي به زمان بيشتري نياز دارد.

قائم مقام پرسپوليس با تکذيب صحبت‌هاي منتسب به برانکو ايوانکوويچ مبني بر اينکه «پرسپوليس بي ادب‌ترين تيمي است که در آن بوده‌ام»، گفت: من با برانکو تماس گرفتم و او اين موضوع را تکذيب کرد. برانکو پرسپوليس را فوق العاده دوست دارد و ارتباط او و بازيکنان با هم خوب و صميمي است. همه حرمت برانکو را دارند. با شناختي که همه از برانکو دارند، کسي از وي آن حرفها را نمي‌پذيرد. اگر برانکو پرسپوليس و ايران را نمي‌شناخت بحث ديگري بود.

نژادفلاح همچنين درباره بازي با بنيادکار در ليگ قهرمانان آسيا تصريح کرد: بايد تلاش کنيم تا حضور ۱۰۰ هزار نفري در بازي با النصر را براي بازي با بنيادکار هم تکرار کنيم. اين بازي مي‌تواند ما را به مرحله بعدي صعود بدهد.
*مهر