کد خبر: ۸۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۶

مدافع سرخپوشان نقره‌داغ شد/ محروميت 9ماهه خانزاده از حضور در فوتبال ايران

 رييس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال از صدور حکم محمدرضا خانزاده و سوشا مکاني خبر داد و گفت: طبق راي صادره خانزاده به مدت 9 ماه از حضور در فوتبال ايران محروم و مکاني نيز به پرداخت پنج ميليون تومان جزاي نقدي و سه جلسه محروميت تعليقي محکوم شد.

علي اکبر محمدزاده عصر سه شنبه درباره پرونده تخلف اخلاقي خانزاده و مکاني دو بازيکن پرسپوليس تهران گفت: بازيکنان خاطي، امروز در کميته اخلاق حاضر شدند و دفاعيات و توضيحات خود را ارايه کردند.

اين مقام مسئول در فدراسيون فوتبال اضافه کرد: بعد از اخذ دفاعيات خاطيان، ديوان حکميت کميته اخلاق وارد شور شد و حکم خود را درباره اين بازيکنان صادر کرد.

محمدزاده اضافه کرد: بر اساس حکم کميته اخلاق، خانزاده به اتهام سوء رفتار و استفاده از الفاظ رکيک نسبت به هواداران و همچنين با توجه به اظهار ندامت و پشيماني و عذرخواهي از ملت ايران به 9 ماه محروميت از حضور در فوتبال ايران محروم شد.

وي افزود: مکاني نيز با همين اتهام و لحاظ کردن عذرخواهي و ندامت و اينکه در فيلم منتشره از وي، مطلب خيلي شفاف نيست و تنها به هوادار حمله مي کند، به پرداخت پنج ميليون تومان جزايي نقدي و سه جلسه محروميت تعليقي محکوم شد.

محمد زاده يادآور شد: حکم صادره از تاريخ ابلاغ راي اجرا مي شود اما قابل اعتراض در کميته استيناف است. البته قابل اعتراض بودن فعلا مانع از اجراي حکم نيست.

بعد از بازي پرسپوليس با لخوياي قطر در دوحه، خانزاده و مکاني در واکنش به اعتراض هواداران پرسپوليس، با آنها درگير شدند و از الفاظ رکيک و ناپسند استفاده کردند.

کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس به دنبال اين اقدام، خانزاده را به کسر 30 درصد از مبلغ قرارداد و تعليق از حضور در بازي هاي اين تيم محکوم کرد.
*ايرنا