کد خبر: ۸۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۰۷

نامه پيام صادقيان به هواداران پرسپوليس

  پيام صادقيان مهاجم پرسپوليس که در فهرست خروجي‌هاي اين باشگاه قرار دارد، با انتشار نامه‌اي خطاب به هواداران از آنها حلاليت طلبيد.

صادقيان که يکي از مهمترين استعدادهاي فوتبال ايران در چند سال گذشته به شمار مي‌رود، در سال دوم حضور در پرسپوليس اوقات خوشي نداشت و به دلايل مختلف از جمله مصدوميت و محروميت، نتوانست کارايي لازم را در جمع قرمزها داشته باشد و سرانجام از اين تيم جدا خواهد شد.

 اين در حالي است که او در فصل پيش بدون شک، بهترين بازيکن تيمش بود و شايد ثبات فني پرسپوليس و حضور علي دايي باعث اين مساله بود. صادقيان در اين نامه که کمي هم تلخ و احساس‌برانگيز است، ابراز اميدواري کرده که با حضور در يک فضاي متفاوت شرايط خود را باز بيابد و محبت هواداران را در يک روز بهتر، جبران کند.

فرزند حسن صادقيان فوتباليست تکنيکي تبريزي همچنين در بخش ديگري از نامه‌اش به موضوع فقدان پدر پرداخته که البته دردناک است. چه خوب که صادقيان همانطور که در اين نامه وعده داده به شرايط خوبش بازگردد. اين همان چيزي است که همه علاقه‌مندان به فوتبال در ايران، آن را آرزو دارند. صادقيان وعده داده که به يک تيم خارجي خواهد رفت...

اين نامه را بخوانيد:

به نام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست

هموطن عزيز! هوادار گرامي! سلام.

در ابتدا وظيفه خودم مي دانم که اين عيد فرخنده را که به نام مبارک پدر مزين شده را به همه هموطنان عزيزم به ويژه پدران فداکار و دلسوز کشورم تبريک بگويم. صحبتم را از پدر، اين تکيه گاه بي‌همتا شروع مي‌کنم. بي‌شک اگر من هم اين تکيه‌گاه را در کناره داشتم و از نصايح و راهنمايي‌هاي او بهره‌مند مي‌شدم، در زندگي‌ام گام‌هاي محکم‌تري بر‌مي‌داشتم.

افسوس که اين بنده حقير از داشتن اين نعمت يگانه سالهاست که محروم است. به هر حال وظيفه خودم مي دانستم که ضمن تبريک اين روز عزيز چند کلامي هم با هواداران پرسپوليس اين حاميان هميشگي‌ام سخن بگويم.

باور کنيد دوري سخت است.محروميت از پوشيدن پيراهني که عاشقش هستي دردناک است. اما مي‌دانم که در اين اتفاق تلخ پيام صادقيان بيش از هر کس ديگري مقصر است. افسوس که اتفاقات تلخ و حاشيه ها اجازه نداد در اين فصل آنطور که هواداران سرخ لياقت دارند براي آنها انجام وظيفه کنم.

خودم را نمي بخشم که چندين مرتبه آنها را ناميد و موجبات رنجششان را فراهم کردم.اما مي دانم که بايد از زندگي درس گرفت. امروز نوبت درس گرفتن من است.برخاستم که جبران کنم.مي دانم که مسيري طولاني پيش رويم قرار دارد.

با مشورت با دوستان و بزرگان به اين نتيجه رسيدم که براي شروع دوباره و فاصله گرفتن از حاشيه ها بهتر است مدتي از فوتبال ايران فاصله بگيرم. مدير برنامه هايم در تلاش است تا مقدمات انتقالم به يک تيم خارجي را فراهم کند. مطمئن هستم اين تغيير مي تواند برايم سازنده و مفيد باشد. با رخصت از شما هواداران و تمامي اعضاي خانواده پرسپوليس مدتي از خانواده‌ام دور خواهم شد.

در اين مسير نيازمند دعاي خير شما دوستان هستم. يقين دارم در آينده روزهايي خواهند رسيد که دوباره در کنار شما هواداران صميمي موفقيت هاي تيم محبوبمان را با پيراهن و پرچم هاي سرخ جشن مي گيريم. منتظر پيامي ديگر باشيد.پيامي که به آن افتخار کنيد.

به اميد ديدار
پيام صادقيان
*ورزش 3