کد خبر: ۸۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۸۲

کنایه انتخاباتی احمدی نژاد: برخی حاضرند برای رای آوردن دست به هرکاری بزنند و از ارزش ها کوتاه بیایند

احمدی نژاد گفت: برخی افراد حاضر هستند حق را برای رای آوردن در انتخابات زیر پا بگذارند و دست به هرکاری بزنند و از ارزش ها کوتاه بیایند تا مثلا پیروزی موقت و کوتاه مدتی را به دست بیاورند.
احمدی نژاد گفت: برخی افراد حاضر هستند حق را برای رای آوردن در انتخابات زیر پا بگذارند و دست به هرکاری بزنند و از ارزش ها کوتاه بیایند تا مثلا پیروزی موقت و کوتاه مدتی را به دست بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان شب گذشته در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در مقبره علامه سعیدالعلمای بابل با گرامیداشت میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع) مردم بابل و مازندران را مردمانی ولایتمدار دانست و گفت: مردم مازندران و بابل در طول تاریخ ثابت کرده اند که تا پای جان در حفظ ارزش ها و پیروی از خاندان امامت و نبوت ایستاده اند و ذره ای اعوجاج در آنها دیده نمی شود

وی با بیان این مطلب که امیرالمؤمنین هدیه خدا به عالم هستی است، خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین(ع) جلوه کامل تجلی اسمای الهی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درک وجود امیرالمؤمنین را ناممکن دانست و خاطرنشان کرد: معرفی کامل امام معصوم و به خصوص امیرالمؤمنین ناممکن است و ما به اندازه فهم خود به آن نگاه می کنیم و حقیقت امام را باید از زبان امام دیگر دریافت.

وی افزود: امیرالمومنین آنقدر درخشان است که علیرغم عقب ماندگی مردم زمان خود از پس حجاب های جهالت ، کج فهمی ها و تخریب هایی که علیه امام شد، دل های عدالت طلبان را گرما می بخشد.

احمدی نژاد امیرالمومنین(ع) را مظهر شجاعت و ایستادگی در مسیر حق عنوان و تصریح کرد: امام علی(ع) تجلی عزت خدا است و برای فرد دارای عزت، ترس معنا ندارد.

وی امام حسین(ع) را شاگرد نمونه مکتب امام علی(ع) برشمرد و ادامه داد: وقتی که امام حسین(ع) در حادثه کربلا بین عزت و قبول ذلت قرار گرفت، راه شهادت و ایستادگی در راه حق را قبول کرد.

رییس جمهور سابق یکی از جلوه های بارز امام علی(ع) را شجاعت و ایستادگی در برابر ظالمان دانست و اظهار کرد: ترس و ظلم دیگران و حتی عواطف خانوادگی موجب نشد که امیرالمؤمنین از عدالت فاصله بگیرد و و نزدیکترین افراد و طرفداران بسیار نزدیک خود را به دست عدالت سپرد.

وی افزود: دفاع از مظلوم مرز نمی شناسد و خداوند به عنوان نخستین مدافع مظلوم بر خود واجب کرد که در دفاع از مظلوم بایستد.

احمدی نژاد با بیان این مطلب که نگاه امام علی(ع) به جنگ انسان سازی در مسیر حق بود، گفت: درک امیرالمؤمنین (ع) از ظلم به این علت عمیق  بود که او حقیقت ظلم را درک می کرد.

وی داعش و جریان تکفیری را در ادامه مسیر دشمنان برای مقابله با جریان حق و عدالت امیرالمومنین(ع) بیان و خاطرنشان کرد: امروز عده ای به نام دین و پیامبر سر انسان ها را جدا می کنند و به وحشیانه ترین اقدام دست می زنند تا انسان ها را از مسیر شعاع نور وجود امیرالمؤمنین(ع) دور کنند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به جو سازی شیاطین علیه امام زمان(عج) و ایجاد موانع برای ظهور نگین آفرینش اشاره و تصریح کرد: تمرکز شیطان بر جو سازی علیه امام زمان است و کسی تصور نکند دشمن مستکبر در تهدید و جنگ راه انداختن علیه ما در منطقه برای تصاحب زمین و ثروتهای مادی است.

وی ادامه داد: آنها به خوبی می دانند که در آینده ای نزدیک اتفاق بزرگی در منطقه اتفاق خواهد افتاد و ملت ایران به عشق اهل بیت(ع) با احیای ارزش های دینی و ایستادگی در راه حق زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

وی با رد تصور برخی ها که تقابل جریان استکباری را علیه نظام اسلامی سوء تفاهم می دانند، گفت: برخی ها فکر می کنند با دو تا آبگوشت خوردن و دور هم نشستن با استکبار جهانی مسائل حل می شود اما حقیقت آن است که همه فشارها برای جلوگیری از ظهور نزدیک امام عصر(عج) است.

احمدی نژاد با بیان این مطلب که قبول ناحق بر خلاف مشی رفتاری امیرالمومنین(ع) است، خاطرنشان کرد: امام علی(ع) حاضر نبود تا ناحقی را ولو به اندازه یک ثانیه به رسمیت بشناسد تا مثلا یک پیروزی موقت به دست بیاورد.

وی افزود: برخی افراد حاضر هستند حق را برای رای آوردن در انتخابات زیر پا بگذرند و دست به هرکاری بزنند و از ارزش ها کوتاه بیایند تا مثلا پیروزی موقت و کوتاه مدتی را به دست بیاورند.

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام با بیان این مطلب که حقیقت محتوایی انقلاب بر اساس الگوی عاشورا و سیره امیرالمؤمنین است، اظهار داشت: برخی ها فکر می کنند که با برخی تن دادن به ناحق و زیر بار زور رفتن می توانند انقلاب را حفظ کنند اما این دسته بدانند که متن و محتوای انقلاب اسلامی بر اساس حق و جمع آن با غیر حق محال و ناممکن است.

وی شکست انقلاب اسلامی را کوتاه آمدن بر اصول دانست و گفت: ما باید بر حق ایستادگی کنیم  و مانند حضرت زینب(س) پیروزی و زیبایی را در پافشاری و مقاومت در راه حق ببینیم و شکست ما ان زمان است که از مسیر حق و ایستادگی در مقابل مستکبران شیطانی عالم کوتاه بیاییم.

احمدی نژاد ادامه داد: باحق باید حق را یاری کرد و این درس امیرالمؤمنین است که هدف حکومت کردن نیست بلکه حکومت وسیله ای برای دفاع از حق است.

وی با بیان این مطلب که امام علی(ع) حکومت را ابزاری برای احقاق حق و اجرای عدالت می دانست، خاطرنشان کرد: برای فهمیدن حکمت امام باید ارزش های الهی و فرایند حاکم بر عالم هستی را شناخت.

رییس جمهور سابق کشور، پیروزی حقیقی را عدم انحراف از اصول و ارزش ها دانست و اذعان کرد: پافشاری امام حسین(ع) بر عزت و عدم قبول ذلت سالیان بعد با تحقق انقلاب اسلامی ثمر داد و بر خلاف برخی که پیروزی ها را لحظه ای می بینند اما پیروزی حقیقی ادامه ی جریان حق است.

وی افزود: امروز جهان بیش از هر زمان محتاج امیرالمؤمنین و حاکمی از جنس او و مانند اوست.

احمدی نژاد با اذعان بر این مطلب که اندیشه شیطانی در تقابل با اندیشه خدا محور است، گفت: علی رغم همه طراحی هایی که شیاطین در طول تاریخ به خصوص در 1400 سال اخیر برای محو اندیشه ی توحیدی به کار بستند به لطف خداوند یک حرکت توحیدی و آگاهی بی نظیر در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: پایه های شیطانی در حال شکستن است و ما شاهد استقرار عدالت واقعی با ظهور حضرت ولی عصر خواهیم بود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سخنان اخیر مقامات آمریکایی و تهدید ملت ها اشاره و تصریح کرد: آمریکایی ها فکر نکنند که با یکه تاری در دنیا پیروز میدان هستند بلکه حقیقت آن است که در سرازیری بدون ترمز افتادند و به زودی به درون  دره نابودی سقوط خواهند کرد.

وی افزود: همه بنیادهایی که غرب به ویژه آمریکایی ها ساخته اند در حال نابود شدن است و ملت ها بیدار شده اند و کار آنها را تمام شده می دانیم زیرا طاغوت هایی مانند فراعنه که قدرتشان از آمریکا بیشتر بود کارشان به نابودی کشیده شد.
 
احمدی نژاد حوادث دنیا را غیر قابل پیش بینی تاز سوی مستکبران دانست و جریان بیداری را جریانی فراینده از طریق گسترش مشی عدالت خواهانه در دنیا عنوان کرد و گفت:  حوادث دنیا سرعت گرفته و هر  روز شاهد تحول و خبری عجیب در دنیا هستیم و هر روز بر بیداری ملتها و تشنگی آنها برای منجی و اجرای  عادلت بیشتر می شود.

وی با محکوم کردن حمله رژیم آل سعود به عنوان دست نشانده طاغوتی استکبار در منطقه به یمن خاطرنشان کرد: شمارش معکوس رژیم آل سعود از  روز حمله به یمن آغاز شده است و به زودی شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تنها یک قدم به پیروزی نهایی موحدین و اهل حق باقی مانده است و باید در این مسیر پافشاری و ایستادگی کرد.

وی آگاهی بر پیروزی نزدیک ملت ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داش: جهان به سمت همگرایی و وحدت می رود و اقلیت محضی که همه ثروت های دنیا را در تصاحب خود گرفته اند باید بساط خود را با هوشیاری ملت ها برچیده بدانند.