کد خبر: ۸۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۶۶

داعش اولين هتل خود را در "موصل" عراق افتتاح کرد

العالم/ گروه تروريستي داعش مجلل‌ترين هتل شهر موصل در شمال عراق را که از ده ماه پيش بسته شده بود، پس از تغيير نام به "الوارثين"، بازگشايي کرد.
به گزارش روزنامه اينترنتي راي اليوم، يکي از کارمندان هتل (Nineveh Oberoi) يا هتل بين المللي نينوا تاييد کرد: گروه تروريستي داعش ديروز جمعه از ساکنان موصل خواست تا در مراسم بازگشايي اين هتل حضور يابند؛ اين هتل جزء
املاک خصوصي است و در رده هتل هاي 5 ستاره قرار دارد و پيشتر باشکوه ترين هتل موصل و از جمله هتل هاي مجلل در سطح کشور به شمار مي آمد.

وي افزود: داعش پس از تغيير نام هتل به، "الوارثين" و انجام برخي تعميرات لازم براي استقبال از مهمانان، آن را بازگشايي کرد.
اين هتل دار خاطرنشان کرد: گروه تروريستي داعش روز گذشته مراسمي براي بازگشايي هتل برپا کرد و برخي عناصر و سرکردگان گروه تروريستي داعش در اين مراسم شرکت کردند.
وي اظهار داشت: بنا به برخي تصاويري که هوادران گروه تروريستي داعش در شبکه هاي ارتباط اجتماعي منتشر کردند و خبرنگار خبرگزاري "آناتولي" از آنها مطلع شد، دهها نفر از مردان ساکن موصل به همراه خانواده هاي خود در اين مراسم شرکت کردند و کودکان در باغ هاي آن به بازي مشغول شدند.