کد خبر: ۸۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۰
افشارزاده:

به کرار پول ندادم


 مديرعامل باشگاه استقلال گفت: من تعهدي براي پرداخت پول به بازيکنان فوتسال نداده‌ام و خود نژادفلاح بايد در اين رابطه پاسخگو باشد.

بهرام افشارزاده در مورد اينکه گفته مي شود به تازگي به برخي از بازيکنان استقلال پول گرفته اند اظهار داشت: ما در چند وقت اخير هيچ پرداختي به بازيکنان نداشته ايم. البته قول هايي داده ايم اما هنوز نتوانستيم آن را عملي کنيم.

وي در خصوص اينکه گفته مي شود قبل از بازي استقلال با صباي قم کرار حاضر نبوده در اردو حاضر شود و بعد از پرداخت پول به اين بازيکن او در اردو حاضر شده گفت: چرا اين قدر از کرار سوال مي پرسيد. برخي مسائل داخلي است و ما خودمان آن را حل مي کنيم اما هيچ پرداختي به کرار نداشتيم. قرار است فردا در جلسه هيات مديره در مورد تشويقي به بازيکنان صحبت کنم و اين مسائل مالي را هم حتما مي گوييم.

افشارزاده در ارتباط با اينکه امير قلعه نويي بعد از بازي با صباي قم نسبت به پرداخت نشدن پاداش به بازيکنان انتقاد کرده گفت: صحبت هاي امير قلعه نويي مورد تاييد من است و او درست مي گويد اما قطعا ما در مورد پاداش ها تصميم مي گيريم.

مديرعامل استقلال در مورد اينکه از مزايده خبري دارد يا خير گفت: هيچ خبري نداريم. مشتري جديد هنوز پيدا نشده است. به نظر من بايد هر چه زودتر تکليف استقلال روشن شود. دو ماه ديگر بايد تکليف بازيکنان و شرايط تيم براي فصل جديد مشخص شود. سريعا بايد فکري به حال اين باشگاه شود.

افشارزاده در پاسخ به اين سوال که آيا او پيشنهادي به وزارت ورزش و سازمان خصوصي نداده و بحث اجاره اين باشگاه به کجا رسيد گفت: من نمي توانم پيشنهادي بدهم وقتي مجلس تصويب کرده اين دو باشگاه بايد واگذار شود من نمي توانم حرفي بزنم. ما نمي توانيم تعيين تکليف کنيم.

وي در ارتباط با اينکه به کسب سهميه اميدوار شده يا خير عنوان کرد: در هر صورت همه چيز به نتايج تيم هاي ديگر هم بستگي دارد. ما بايد حتما دو بازي آينده را ببريم.

مديرعامل استقلال در خصوص اينکه او هم شنيده دربي تبريز شائبه داشته و بحث تباني در ميان است گفت: من اصلا به اين بحث ها نمي پردازم و معتقدم در فوتبال اين صحبت ها نيست و علاقه هم ندارم اين مباحث را پيگيري کنم.

وي در مورد شکايت بازيکنان اسبق فوتسال استقلال از اين باشگاه و شخص محمد حسين نژادفلاح که در سال 87 مسئوليت فوتسال استقلال را برعهده داشته گفت: من در جريان اين مسئله نيستم. فوتسال بر عهده آقاي صادق پور و نژاد فلاح در آن زمان بوده است.

مديرعامل استقلال در اين رابطه که باشگاه تعهد داده بدهي اين بازيکنان فوتسال را بدهد تصريح کرد: من چنين تعهدي نداده ام. اين قرارداد مربوط به قبل است من هنوز پول بازيکنان فعلي استقلال را نداده ام. اصلا امکان پذير نيست که بتوانم پول اين بازيکنان فوتسال را هم بدهم. هر کسي که آن موقع تعهد داده بايد بيايد پول بدهد و شخص نژادفلاح خودش بايد پاسخگو باشد.
*فارس