کد خبر: ۸۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۹۱

از بین بردن عفونت‌ها با یک معجون ارزان


کارشناسان بر این باورند، هزاران سال است که درمان های عفونت چشم راهی برای از بین بردن ویروسهای مقاوم به آنتی بیوتیک به شمار می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دانشمندان مجددا عصاره ای را (طبق قرن 9) با پیاز، سیر، شراب و بخشی از معده گاو را درست کردند. این ماده قابلیت از بین بردن باکتری استافیلوکوکوس را نیز دارد که با نام MRSA شناخته شده است.نسخه قدیمی این دستورالعمل شامل سیر، پیاز، تره فرنگی ، الکل و همچنین کیسه صفرا از معده یک گاو است.
 
طبق این مقاله این مواد باهم ترکیب شده، از صافی عبور داده می شود و به مدت 9 روز پیش از مصرف به آن استراحت داده می شود.به گفته دکتر فریا هریسون ممکن است در این مرهم چشم، کمی از فعالیت آنتی بیوتیک ها ظاهر گردد؛ اما متخصصان بر این باورند که ورم به طور کامل درمان خواهد شد.اگر مایل هستید این عصاره را در منزل درست کنید، می توانید به جای معده گاو از پنیرمایه استفاده کنید.
 
مقدار مساوی از پیاز و سیر را خرد کرده و له کنید تا به یک غلظت روان در بیاید. نمک گاوی را  در آب مقطر حل کرده و به همراه 25 میلی لیتر الکل(شراب انگلیسی) تمام مواد را با هم مخلوط کنید.به مدت 9 روز در دمای 4 درجه سانتی گراد این مخلوط را نگه داشته و سپس مصرف کنید.