کد خبر: ۸۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۷۳

یادآوری حمید رسایی به معلمان معترض: معلم معترض را به دستور شاه در قفس شیرهای گرسنه انداختند

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در صفحه گوگل پلاس خود ضمن نقل یک ماجرای تاریخی از معلمان خواسته است که مراقب باشند از اعتراض صنفی آنها بهره‌برداری سیاسی نشود.
حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در صفحه گوگل پلاس خود ضمن نقل یک ماجرای تاریخی از معلمان خواسته است که مراقب باشند از اعتراض صنفی آنها بهره‌برداری سیاسی نشود.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

روز معلم بر تمام معلمین عزیز خدمتگذار مبارک باشد. این روز‌ها تصاویر متعددی از تجمعات معلمین معترض در گوشه و کنار کشور در صفحات مجازی منتشر می‌شود. حتی برای هفته آینده در مقابل مجلس اعلام تجمع کرده‌اند. قدمشان روی چشم. در اینکه باید به مشکلات معیشتی و صنفی این عزیزان رسیدگی کرد، تردیدی نیست. در اینکه تفاوت فاحشی بین دریافتی این بخش از کارکنان دولت با برخی دیگر از کارکنان وجود دارد هم تردیدی نیست. در اینکه باید این تبعبض را اصلاح هم کرد تردیدی نیست. انشاالله با همت دولت محترم و ارایه لایحه مناسب، ما هم در مجلس برای تصویب آن تلاش خواهیم کرد.

اما معلمین عزیزی که این روز‌ها تجمع می‌کنید و شعار می‌دهید و پلاکارد اعتراضی به دست می‌گیرید، از یاد نبرید که این آزادی، محصول نظام جمهوری اسلامی و ارمغان امام راحل و خون صد‌ها هزار شهید است. مراقب باشیم دشمنان نظامی که برای شما و ما آزادی را به ارمغان آورده، از اعتراض صنفی شما بهره برداری سیاسی نکنند.

شاید مثل ماهی در آب حواستان به این نعمت آزادی نباشد، پس بکذارید با یادآوری قطعه‌ای از تاریخ کشورمان، این نعمت را یادآوری کنم: منصوررفیع‌زاده، رئیس شعبه ساواک در آمریکا با کمک سازمان CIA برای هدفی که پروژه آن سازمان بود، کتابی در سال۱۹۸۷ در آمریکا بنام شاهد چاپ کرد. رفیع‌زاده در ص۲۸۱ کتابش می‌نویسد: برای گزارش به تهران آمدم. در آن ایام یک معلم تبریزی را به جرم إعتراض به شاه به إوین بردند، یک هفته بعد شاه به باغ وحش خصوصی أش سر زد و آن معلم را آوردند. تیمسار نصیری، رییس ساواک هم بود. بعد شاه دستور داد آن معلم را در قفس شیرهای گرسنه انداختند و نظاره گر خوردنش توسط شیر‌ها شد!

در کنار اعتراض‌های این روز‌هایتان، این داستان را هم در کلاس درس برای دانش آموزان نسل چهارم انقلاب نقل کنید. معلم‌های عزیز، وقتی جلوی مجلس جمهوری اسلامی یا مقابل وزارتخانه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی برای اعتراض می‌آیید، قدمتان روی چشم، فقط یادتان نرود این آزادی محصول این نظام است.