کد خبر: ۸۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۸

قلعه‌نويي با وساطت فروزان و رسولي را به قم برد!

 مربي دروازه‌بان‌هاي استقلال مي‌گويد که در دو بازي پيش رو به جايگاه تيم‌ها در جدول نگاه نمي‌کنيم.

کريم بوستاني درباره بازي پيش روي تيمش برابر تراکتورسازي گفت: بازي ما برابر تراکتورسازي بسيار مهم است و ما اميدوار هستيم با کسب 6 امتياز پيش روي، سهميه آسيايي را کسب کنيم. بعد از کسب برد برابر صبا تمرينات با نشاطي را برگزار کرديم و مي خواهيم با آمادگي بالايي به ميدان برويم. تراکتور براي قهرماني مي جنگد و ما نيز براي کسب سهميه که خود باعث مي شود حساسيت بازي بالا برود. قبل از بازي صبا نيز در بازي هايي که حقمان نبود يا به تساوي رسيديم و يا شکست خورديم اما اين دو بازي پيش روي براي ما حيثيتي است.

در دو بازي پيش رو به جدول و جايگاه تيم ها نگاه نمي کنيم و تنها مي خواهيم 6 امتياز را کسب کنيم. اميدوارم هواداران که تا به اينجاي فصل در همه مقاطع ما را تشويق کردن و حامي ما بودن در روز يکشنبه نيز در ورزشگاه حضور يابند تا بازيکنان با روحيه بالايي برابر تراکتور سازي به ميدان بروند.

مربي دروازه‌بان‌هاي استقلال درباره صحبت‌هاي آناليزور استقلال و حواشي ايجاد شده اظهار کرد: معتقدم رسولي بچگي کرده است و حرفهاي غير واقعي زده است. متاسفانه رسولي در جمعي که من حضور نداشتم در ميان دوستان محسن فروزان حرفهايي نسبت به وي مطرح مي کند و آنها اين صحبتها را به گوش او مي رسانند و سپس آن اتفاقات مي افتد.

در اين ميان به هيچ وجه بحث جلسه فني مطرح نبوده است و صحبتهاي او غير واقعي است. متاسفانه بعد از اين موضوع درگيري بين او و فروزان اتفاق افتاد که ديگر مربوط به سرپرست تيم و امير قلعه نويي است.

ايشان اصلا حق صحبت کردن در مورد بازيکنان را در جلسات ندارد و ايشان آناليزور سوم تيم ما است. بيشتر کار آناليز ما را بچه هاي دانشگاه شريف در اين فصل انجام دادند که از آنها بابت اين زحماتشان که آناليز ها و آمار مختلف را در اختيار تيم فني قرار مي دهد، تشکر مي کنم.

او ادامه داد: من معتقدم که يا رسولي را تحريک کرده اند و يا از سر بچگي حرف زده است. حرف آخر را در مورد ترکيب تيم قلعه نويي مي زند ولي پيش از آن نظر همه اعضا کادر فني را جويا مي شود. ايشان نقشي در انتخاب بازيکنان ندارد که بخواهد در مورد حضور فروزان يا هر کس ديگري نظر بدهد. بگذاريد بگويم که حتي امير قلعه نويي تصميم گرفتند که هر دو اين افراد را به قم نبرند اما با وساطت اعضاي تيم اين دو نفر با ما به قم آمدند.

بوستاني در پايان افزود: فروزان، طالب لو و گروسيان دروازه بانان من هستند و من هر زمان که قلعه نويي نظرم را بخواهد مي گويد. دفاع کردن از عملکرد دروازه بان استقلال در ميان کادر فني دفاع از عملکرد شخصي من هست ولي من هم زماني که انتقادي به دروازه بانم داشته باشم زودتر از ديگران به گوش او مي رسانم و اين گونه نيست که چشم بسته از کسي حمايت کنم. چندين سال با قلعه نويي کار کردم و او شخصيت من را مي شناسد و مي داند که اين کارها از من سر نمي زند.
*بانک ورزش