کد خبر: ۸۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۸۲

واکنش دادستان تهران به استخرهاي مختلط

 دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت: چرا برخي استخرهاي مختلط در بعضي گزارش‌ها ديده مي‌شود؟ دستگاه‌هايي که بودجه ورزش را مي‌گيرند متولي اصلي هستند و بايد پاسخگو باشند.

عباس جعفري دولت‌آبادي در پاسخ به اين سؤال "شما قبل از اينکه به‌طور ويژه ورزش را زير نظر بگيريد، توقع داشتيد اين اتفاقات در ورزش ما باشد؟" اظهار داشت: مي‌توانم بگويم انتظار همکاري بيشتر داريم، خيلي‌ها مدعي هستند. مدعي‌ها کمتر حرف بزنند و بيشتر عمل کنند.

دادستان عمومي و انقلاب تهران اضافه کرد: الآن چند وقت است برخي از دستگاه‌ها ( اسم نمي‌آورم) مرتب مي‌گويند فساد در فوتبال و فلان جا وجود دارد؛ اينها را ارايه دهند.

جعفري‌دولت‌آبادي درباره پرونده‌هايي که در شعبه ويژه رسيدگي به جرائم ورزشي تشکيل شده نيز گفت: برخي پرونده‌ها در حال تحقيق است و برخي نيز به دادگاه ارسال شده است و ميزان گزارشي که به دستمان رسيده رضايت‌بخش نيست.

دادستان تهران در پاسخ به اين سؤال که وضعيت تخلفات صورت گرفته چگونه است و آيا مصداق‌هايي براي گفتن وجود دارد يا خير، افزود: متأسفانه پول در برخي جاها حاکم شده و جاي رفتارهاي پهلواني را گرفته است و مصداق اين مسئله در فوتبال و باشگاه‌هاي بدنسازي وجود دارد که چند وقت پيش در خصوص باشگاه‌هاي بدنسازي اقداماتي را انجام داديم.

جعفري دولت‌آبادي در گفت‌وگو با واحد مرکزي خبر اضافه کرد: چرا در برخي باشگاه‌هاي بدنسازي مواد مکمل توزيع مي‌شود؟ چه‌کسي پاسخگوست؟ چرا برخي استخرهاي مختلط در بعضي گزارش‌ها ديده مي‌شود؟ دستگاه‌هايي که بودجه ورزش را مي‌گيرند متولي اصلي هستند و بايد پاسخگو باشند.
*تسنیم