کد خبر: ۸۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۰۲

عروسک گردان زي زي گولو را مي شناسيد؟

ايسنا: مريم سعادت عروسک گردان زي زي گولو گفت : در زي زي گولو من اصلا قرار نبود بازي داشته باشم؛ چراکه فقط قرار بود عروسک‌گردان زي زي گولو باشم اما...

مريم سعادت که در مجموعه «قصه‌هاي تا به تا» نقش «اعظم خانم» را ايفا مي‌کرد، مي‌گويد: تصورش را هم نمي‌کرديم که شخصيت اعظم خانم «زي‌زي ‌گولو» اينطور شود.

اين بازيگر و عروسک‌گردان در گفت‌و‌گويي به بهانه‌ي بازپخش اخير مجموعه «قصه‌هاي تا به تا» از شبکه آي‌فيلم، گفت: در زي زي گولو من اصلا قرار نبود بازي داشته باشم؛ چراکه فقط قرار بود عروسک‌گردان زي زي گولو باشم اما خانم مرضيه برومند پيشنهاد داد که در سريال شخصيت يک همسايه‌ را داريم به نام اعظم خانم که در چند سکانس بازي دارد و مي‌توانم به جاي آن نقش بازي کنم. وقتي در اين مجموعه بازي کردم نه خودش تصور مي‌کرد اعظم خانم زي زي گولو اين طور شود نه من.

وي افزود: در حال حاضر وقتي به نقشم در «قصه‌هاي تا به تا» نگاه مي‌کنم راضي هستم ولي وقتي نسبت به کارهاي الانم مقايسه مي‌کنم در ايفاي نقشم ضعف مي‌بينم؛ چراکه واقعا آن زمان در حيطه بازي کم تجربه بودم؛ ضمن اينکه ناگفته نماند کارهاي خانم برومند هميشه شاخص بوده و هنوز هم شاخص است.

سعادت سپس درباره عروسک‌گرداني‌اش در مجموعه «قصه‌هاي تا به تا» توضيح داد: لحظه‌هايي که در اين مجموعه بازي داشتم، آقاي عادل بزدوده کار عروسک‌گرداني را انجام مي‌داد و وقتي بازي نداشتم خودم عروسک‌گردان زي‌زي‌ گولو مي‌شدم.

بازيگر سريال‌هاي «آرايشگاه زيبا»، «خوش رکاب»، «کتاب‌فروشي هدهد»، «باغ سرهنگ»، «دردسرهاي عظيم» و ... در پايان درباره جديدترين کار تلويزيوني‌اش به ايسنا گفت:‌ در حال حاضر مشغول بازي در سريال ماه رمضاني «دردسرهاي عظيم 2» هستم. به نظرم اين مجموعه يکي از کارهاي خوب تلويزيون است که قابليت ساخت سري دوم را دارد و اميدوارم موفق باشد.