کد خبر: ۸۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۹

مالیات قطعی کی‌روش پرداخت شد

 رئیس امور مالیاتی استان تهران از پرداخت مالیات «قطعی شده» کی‌روش خبرداد و اعلام کرد: رقم پرداختی بسیار بیشتر از ۴۰۰ میلیون تومان است.
 
محمدرضا نوری در گفتگو با مهر با اعلام اینکه بخشی از بدهی‌های مالیاتی کی روش سرمربی فوتبال به سازمان امور مالیاتی پرداخت شده است، گفت: برای بخشی از مالیات‌ها، اعتراضاتی مطرح شده است که قرار بود طی یکی، دو روز آینده کی روش یا شخصی از فدراسیون فوتبال برای این منظور مراجعه کند.   
 
رئیس امور مالیاتی استان تهران افزود: روز گذشته کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و چندتن از اعضای فدراسیون به سازمان برای این منظور مراجعه کردند و نسبت به پرداخت مالیات کی روش هماهنگی‌هایی به عمل آمد.
 
وی با اعلام اینکه کل بدهی مالیاتی باقی مانده به زودی تعیین تکلیف خواهد شد، تصریح کرد: تنها بخشی از بدهی مالیاتی کی روش که قطعی بود، پرداخت شده و به دلیل اعتراضات و غیره، بخشی از آن باقیمانده است و باید در پروسه قانونی حل وفصل شود و بر این اساس، طی یکی دو روز آینده نتایج نهایی را اعلام می کنیم.
 
نوری در پاسخ به این سئوال که برخی‌ها مطرح کرده اند پرداخت مالیات کی روش ۴۰۰ میلیون تومان به صورت علی الحساب روز گذشته انجام شده است؟ خاطرنشان کرد: خیر، مبلغ پرداختی بیش از این رقم بوده است اما به دلیل محدودیت‌های قانونی نمی توانم مبلغ پرداختی و مالیات تعیین شده را اعلام کنم.
 
علی عسکری رئیس کل سازمان امورمالیاتی درباره مالیات کی روش گفته است: سرمربی تیم ملی فوتبال با توجه به درآمد ۴۰ میلیارد تومانی طی ۴ سال اخیر باید مالیات خود را پرداخت کند.