کد خبر: ۸۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۲

Google Maps تمام پروازها، هتل‌ ها و رزروهاي صورت گرفته را نمايش مي‌ دهد

هفته‌ي گذشته‌ي بروزرساني جديدي براي سرويس نقشه‌ي گوگل تحت نسخه‌ي 9.8 منتشر شد که قابليت‌هاي جديدي را به اين سرويس اضافه کرده بود. اما يکي از ويژگي‌هاي مخفي اضافه شده به سرويس نقشه‌ي گوگل، قابليت جستجوي موقعيت مکاني سفرها، محل اقامت و قرارهايي است که کاربر تنظيم کرده است.
براساس اطلاعات ارائه شده، گوگل پس از ارائه‌ي بروزرساني جديد براي سرويس نقشه‌ي خود قابليت جديدي را نيز به اين سرويس اضافه کرده است. از اين پس با جستجوي کليد واژه‌هايي نظير my events، my flights، my hotels و my reservation در اپليکيشن اندرويدي سرويس نقشه‌ي گوگل مي‌توان محل هتل‌ها، فرودگاه‌ها و قرارملاقات‌ها را روي نقشه ديد که البته اين نتايج بصورت شخصي است.

هر يک از اين کليدواژه‌ها نتايج مختلفي را براي کاربر نمايش مي‌دهد، بطوريکه my events تمام رويدادهاي ثبت شده در تقويم را که داراي اطلاعات مکاني باشند، روي نقشه براي کاربر نمايش خواهد داد. my hotels نتايج را در قالب موقعيت مکاني هتل‌ها به کاربر نمايش مي‌دهد، my flights اطلاعات مکاني فرودگاه‌هاي که از آن پرواز انجام خواهد شد و my reservation تمامي رزورهاي صورت گرفته را غير از پروازها براي کاربر نمايش خواهد داد.

البته بايد به اين نکته اشاره کرد که اين قابليت براي اندرويد تازگي دارد و در صورت دسترسي داشتن به سرويس جستجوي گوگل پس از ورود به حساب کاربري، مي‌توان از اين قابليت استفاده کرد.