کد خبر: ۸۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۳

اسکوچيچ: ايران سرزمين من است

ورزش 3: دراگان اسکوچيچ قراردادش با فولاد را براي دو فصل ديگر تمديد کرد، او معتقد است که فولاد پتانسيل بالايي براي موفقيت دارد.
اسکوچيچ گفت: ما در بازي با لوکوموتيو جنگيديم. متاسفانه به دليل مشکلات زيادي که داشتيم نتوانستيم از گروه مان صعود کنيم، اما حداقل توانستيم با يک برد از جام خدا حافظي کرديم.
فولاد در سخت ترين گروه آسيا بود
ما در بازي آخر گروه با لوکوموتيو جنگيديم و توانستيم با يک پيروزي با جام خداحافظي کنيم. فولاد در يکي از گروههاي سخت آسيايي قرار داشت و همه حريفان ما تيمهاي قدرتمندي بودند که امتياز گرفتن از آنها کار سختي بود. در مقابل فولاد از بازيکنان سربازش در اين ديدارها بي بهره بود. براي همين هم من سعي کردم از بازيکنان جوان تيم استفاده کنم.
مردم اهواز مي خواستند من بمانم، بر خلاف انزلي
بعد از مذاکراتي که با مسئولين فولاد داشتم، تصميم گرفتم که براي دو فصل ديگر قرارداد را با اين تيم تمديد کردم. اگر دليلش را بخواهيد بيشتر بخاطر مردم اهواز است که خيلي فوتبال و سبک کار من را دوست دارند. زماني که من در انزلي بودم، مديران به من فهماندند که دوست ندارند من در اين تيم بمانم براي همين هم من از ملوان جدا شدم، اما در اهواز شرايط متفاوت است. اين مساله در انتخاب من نقش اساسي داشت. بعد از چند سال حضور در ايران الان به هر شهري که سفر مي کنم تبريز، تهران و ... احساس نزديکي با مردم دارم و انگار که در کشور خودم هستم. من ايران را دوست دارم و دوست داشتم که بازهم بتوانم در اينجا بمانم.
با وجود مشکلات فولاد را در کورس نگه داشتيم
شما مي پرسيد که چقدر شرايط فولاد در انتخاب من تاثير داشت، بايد بگويم که فولاد مخصوصا در اين فصل شرايط خوبي نداشت. اما من در مورد آن فکر نمي کنم. من مي خواستم که در اهواز بمانم و در فولاد کار کنم. من اعتقاد دارم که در اين فصل ما مشکلات زيادي داشتيم که توانستيم با اين شرايط باز هم تيم را در جمع مدعيان براي گرفتن سهميه نگه داشتيم.
از کارنامه ام در فولاد راضي ام
از من مي پرسيد که آيا از کارنامه ام در فولاد راضي هستم، بايد بگويم که بله من از نتايج فولاد راضي هستم. يادتان نرود که فولاد در اين فصل بازيکنان اصلي اش مثل بختيار رحماني، سروش رفيعي و عبدالله زاده را در اختيار نداشت و ما مجبور شديم که از بازيکنان جوان به جاي آنها استفاده کنيم. اين مساله کار ما را خيلي مشکل کرد. ولي اسکوچيچ اخلاقي دارد که هيچ وقت راضي نيست و هميشه به درجات بالاتر فکر مي کند.
در مورد قاضي و سعداوي حرفي نمي زنم
آيا با توجه به حضور مجدد اسکوچيچ در فولاد احتمال دارد او قاضي و سعداوي را به تيم بازگرداند. اسکوچيچ در اين زمينه پاسخ داد که من نمي خواهم در مورد قاضي و سعداوي حرفي بزنم. فقط در مورد خودم اين را مي گويم که من يک مربي حرفه اي هستم. اين جواب من است به سوال شما در مورد قاضي و سعداوي.
گرفتن سهميه سخت است
تا اتمام ليگ در مورد برنامه هاي فصل آينده ام فکر نمي کنم. در حال حاضر قصد دارم تمام تمرکزم را روي بازي با پديده و صبا بگذارم. با توجه به اينکه حريفان ما در ليگ تيمهاي ميانه جدول هستند و اکثر رقيبان ما با تيمهاي بالاي جدولي و ته جدولي بازي دارند براي همين هم با وجود اينکه شانس ما براي گرفتن سهميه کم است و کار سختي داريم، نا اميد نيستيم و تمام تلاشمان را در بازيهاي باقي مانده انجام مي دهيم.