کد خبر: ۸۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۴

پاسخ دایی به کاپیتان پرسپولیس

 مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حرف‌های کاپیتان این تیم گفت: اگر بازیکنان مورد نظر برادرم در ابتدای فصل جذب می‌شدند، بعضی از آقایان جایی در پرسپولیس نداشتند.

به گزارش تسنیم، محمد دایی در مورد حرف‌های محمد نوری که گفته پرسپولیس بد بسته شد، گفت: در ابتدای فصل با آن شرایطی که وجود داشت، باشگاه نتوانست در زمینه جذب بازیکن و همچنین حفظ بعضی از نفرات تیم، خواسته‌های سرمربی را عملی کند. با آن بضاعت نمی‌شد تیمی بهتر از این را تشکیل داد. اگر بعضی از کارشکنی‌ها صورت نمی‌گرفت مطمئنا یک تیم پرقدرت بسته می‌شد.

او ادامه داد: اگر نفرات موردنظر علی جذب می‌شدند و چند بازیکن هم از پرسپولیس جدا نمی‌شدند، مطمئنا این آقایانی که ادعا می‌کنند پرسپولیس بد بسته شده جایی در این تیم نداشتند. هدف کادر فنی این بود که یک تیم قوی بسته شود، ولی خیلی‌ها دیدند که چه مشکلاتی وجود داشت.

دایی خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل مشکلاتی به‌وجود آمد که پولادی و ماهینی را از دست دادیم و این درحالی است که خلعتبری و سیدجلال حسینی هم جدا شدند. در ضمن قرار بود قاسم حدادی‌فر، عبدالله کرمی، امین حاج‌محمدی و مرتضی پورعلی‌گنجی هم به پرسپولیس بیایند، اما شرایط باشگاه طوری شد که این اتفاق نیفتاد.

او درمورد بحث مذاکره دایی با سایپا، گفت: من در این مورد با علی صحبت نکردم و نمی‌دانم او برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد. به هر حال این امکان وجود دارد که برادرم در فصل آینده دوباره مربیگری کند.