کد خبر: ۸۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۵

ستاره استقلال باز هم حاشيه‌ساز شد/ درگيري کرار در قم!

جام نيوز: چند روز بعد از بازي استقلال و صبا، خبر رسيده پس از اين بازي جاسم کرار و مشاور عالي باشگاه درگير شده‌اند.

داستان از جايي شروع مي‌شود که استقلالي‌ها بعد از بازي به يک ضيافت شام دعوت مي‌شوند. بازي که تمام مي‌شود سرمربي آبي‌ها سريعاً به تهران بازمي‌گردد اما دستور مي‌دهد همه در اين ضيافت حاضر باشند. سرمربي مي‌رود اما جاسم کرار ناراضي است. او مي‌گويد کار دارد و بايد برود.

ماشيني منتظر است تا کرار را ببرد ولي او با اصرار اعضاي کادر فني سوار اتوبوس مي‌شود و همراه تيم مي‌رود. پس از رسيدن به محل مورد نظر، همه بازيکنان پياده مي‌شوند الا کرار. ستار همداني به او اصرار مي‌کند که پياده شود ولي کرار نمي‌پذيرد. مشاور عالي باشگاه که در بازي هم با اطرافيان مديرعامل صبا درگيري داشت، سراغ کرار مي‌رود و از او مي‌خواهد پياده شود. هافبک عراقي مدام اصرار مي‌کند که نمي‌آيد و مي‌خواهد به تهران برگردد. ناگهان دست او را مي‌گيرند و هلش مي‌دهند تا از اتوبوس پايين برود. با ايستادگي کرار ناگهان کار به يقه‌‌گيري مي‌کشد و گردن او زخم مي‌شود.

کرار داد و بيداد مي‌کند و مشاور باشگاه هم صدايش را بلند مي‌کند: «بسه ديگه. تيم را داغان کردي. هر بازي يک حاشيه....» مسئولان حراست هتل هم مي‌آيند و پادرمياني مي‌کنند. کرار آخر قصه زير بار نمي‌رود و نزديک به 10 دقيقه در اتوبوس منتظر مي‌ماند تا يک ماشين شيک بيايد و او را ببرد. براي مشاور باشگاه استقلال، روز، روز پرحاشيه‌اي بود چراکه پس از گل اول اين تيم به صبا با نزديکان مديرعامل اين باشگاه درگير شد. يکي از آناليزورهاي استقلال هم در بطن اين درگيري بود تا هر دو از جايگاه VIP ورزشگاه اخراج شوند! هر چند آنها برگشتند و دوباره سر جاي خود نشستند ولي مشاور استقلال کلاً ناراحت بود و بعد از بازي هم با جاسم کرار درگير شد.