کد خبر: ۸۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۲۳

بازيگر نقش «فهيمه» در «پايتخت»: مخاطبان جاي خالي «بهبود» را احساس نمي‌کنند


ميزان/ نسرين نصرتي بازيگر سريال"پايتخت4" گفت: همچنان در"پايتخت4" و در نقش همسر "بهبود" به ايفاي نقش مي پردازم و از روز شروع کليد خوردن کار،بازي من هم شرع شده است.
وي با اشاره به داستان اين سريال تلويزيوني افزود: "پايتخت4" مثل سه گانه خود،از موضوعي جذاب برخوردار بوده و من مطمئن هستم که مورد استقبال مخاطبان قرارمي گيرد. ايفاگر نقش "فهيمه" در سريال"پايتخت4" با اشاره به نبود "بهبود" ادامه داد: همه ما زير يک سقف زندگي مي کنيم و شرايط و ديالوگ ها اجازه نمي دهد که مخاطب جاي خالي "بهبود" را احساس کند.
نصرتي درباره کار با "سيروس مقدم" گفت:"سيروس مقدم" کارگرداني با تجربه و با اخلاقي است که هر هنرمندي آرزوي همکاري با او را دارد و وي بسيار نزد هکاران و مردم نيز محبوب است.
اين هنرمند کشورمان با اشاره به کم کاري خود در عرصه بازيگري اظهار داشت: ترجيح مي دهم بيشترين وقت خود را با خانواده ام سپري کنم و در شرايط خاص پيشنهاد حضور در پروژه اي را مي پذيرم ولي کار با تيم"پايتخت" را با جان و دل پذيزفتم. نصرتي تصريح کرد: کار با تيم "سيروس مقدم" و همه اعضاي گروه بسيار اتفاق خوبي براي من بوده وخوشبختانه بازيگران وعوامل پشت صحنه با يکديگرمثل اعضاي خانواده خود برخورد کرده و همه با يکديگر دوست هستند.