کد خبر: ۸۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۰

پرسپولیس 2 – بنیادکار یک

پرسپولیس ایران در حضور 100 هزار هوادار مقابل بنیادکار ازبکستان 2 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس از ساعت 20:35 در ورزشگاه آزادی میزبان بنیادکار ازبکستان بود که این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس با این پیروزی 12 امتیازی شد و پس از لخویای قطر که با 13 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد، در جایگاه دوم قرار گرفت تا در مرحله حذفی رقابت‌ها در دو بازی رفت و برگشت به مصاف الهلال عربستان برود.

در نیمه اول این دیدار بازی کم افت و خیزی را از هر دو تیم شاهد بودیم و اکثر دقایق توپ در میانه میدان در جریان بود اما پرسپولیسی‌ها که از حمایت 100 هزار هوادار بهره می‌بردند در بعضی از دقایق سعی داشتند روی حرکات امید عالیشاه که از سمت راست انجام می‌شد دروازه بنیادکار را تهدید کنند اما پیشروی مدافعان این تیم اجازه نمی‌داد فرصتی برای گلزنی ایجاد شود.

نیمه نخست

دقیقه 28 پرسپولیسی‌ها در سمت راست محوطه جریمه بنیادکار صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و فرناندو گابریل با استفاده از این فرصت توپ را روی دروازه بنیادکار ارسال کرد اما ضربه سر محمد نوری که از حوالی نقطه پنالتی زده شد، با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35 پرسپولیسی‌ها این بار از سمت راست محوطه جریمه بنیادکار صاحب ضربه ایستگاهی شدند اما ضربه گابریل مستقیما به بیرون رفت.

دقیقه 37 روی یک ضد حمله یاران بنیادکار فرصت خوبی برای گلزنی به دست آوردند اما ضربه پای راست سمیر بکریچ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41 روی یک توپ‌گیری که پشت محوطه جریمه بنیادکار انجام شد، مهدی طارمی فرصت خوبی برای شوت زنی به دست آورد اما ضربه او با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 45 بنیادکار روی یک پاس عمقی صاحب یک موقعیت تک به تک شد که مکانی این توپ را به خوبی از مهاجم حریف گرفت.

نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم پرسپولیسی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 48 دروازه‌بان بنیادکار روی مهدی طارمی مرتکب خطا شد و محمد نوری با استفاده از یک ضربه پنالتی نخستین گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود.

در ادامه بنیادکاری‌ها سعی داشتند دروازه‌ پرسپولیس را باز کنند تا اینکه در دقیقه 61 روی یک ضد حمله سردار رشیدف با سوشا مکانی تک به تک شد و توانست به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کند.

اما این پایان کار نبود. پرسپولیسی‌ها پس از دریافت گل تساوی فشار زیادی روی دروازه بنیادکار آوردند تا گل برتری را به ثمر برسانند. تعویض خوب برانکو یعنی هادی نوروزی درون محوطه جریمه بنیادکار پاس زیبایی را برای مهاجمان پرسپولیس به دهانه دروازه بنیادکار فرستاد و توپ با برخورد به پای مدافع بنیادکار وارد دروازه این تیم شد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، بابک حاتمی، محمد نوری (کاپیتان)، مهرداد کفشگری، فرناندو گابریل (هادی نوروزی)، امید عالیشاه، احمد نورالهی و مهدی طارمی

ترکیب بنیادکار: اکمل شوراخمدوف، جول ابراهیموف، ساتو مینوری، میرزوهید غفورف، اوبید جورابائف، آرتیوم فیلپوسیان، سمیر بکریچ، سردار رشیدف، موروتجون زوخوروف، سردار سبرخودجائف، تیمور آیوپوف بازی را آغاز کرد.