کد خبر: ۸۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۹

اتاقي براي گريه کردن!

 اين اولين بار نيست که کارآفرينان ژاپن براي جلب مشتري دست به کارهاي عجيب‌وغريب مي‌زنند. کافه‌اي براي گربه‌ها و هتلي براي گودزيلاها از جمله کارهاي عجيب و غريب ژاپني هاست.. در آخرين مورد هم هتلي در اين کشور، اتاقي با عنوان «اتاق گريه» را به مشتريان زن خود اختصاص داده است!

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، اين هتل به زناني که مايل باشند از تنش و استرس خود رهايي پيدا کنند، پيشنهاد مي‌دهد که در فضايي که براي آن‌ها تعيين شده است، گريه کنند. همچنين دستمال‌هايي نرم و لوکس در اختيار آن‌ها مي‌گذارند که بتوانند به راحتي اشک‌هاي خود را پاک کنند؛ در آخر هم ماسک‌هايي به آن‌ها داه مي‌شود که آثار گريه را از بين مي‌برد، در نتيجه اين خانم‌ها ديگر هراسي از قرمزي يا پف کردن چشم‌هايشان ندارند.

اين هتل براي درآوردن اشک مشتريانش، راه‌هاي جالبي را به کار مي‌گيرد. از ارائه کتاب‌هاي مصور تا پخش فيلم‌هاي رمانتيکي مثل «فارست گامپ» يا فيلم کره‌اي «لحظه‌اي براي به خاطر آوردن».

مدير هتل درباره اين اتاق مي‌گويد که اين اقدام، ابتکاري براي کمک کردن به زناني است که داراي استرس و فشار رواني زيادي هستند و اين کار به آن‌ها کمک مي‌کند که بر اين فشارها غلبه کنند.

هزينه استفاده از اين اتاق ويژه هر شب حدود 80 دلار است و تنها مشکلش اين است که منحصرا براي خانم‌ها تعبيه شده است. بنابراين مرداني که به دنبال چنين اتاقي مي‌گردند بايد در جايي ديگر آن را جست‌وجو کنند چون اين اتاق فقط و فقط براي گريه هاي زنانه است.

*مهر