کد خبر: ۸۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۳۶

خوراکي هايي که بدنتان را بد بو مي کند

  پنج ماده غذايي که باعث بوي بد بدن انسان مي شوند بدون اينکه مضر باشند، عبارتند:

1. سير
با خوردن سير ترشحات و عرق بدن کسي که آنرا ميل نموده باعث بوي ناخوشايند براي خودش و اطرافيانش مي شود. براي رفع اين بو نيز راه حل وجود دارد...و آن اين است محل ترشح عرق بدن را با پنبه آغشته به سرکه بماليد، بوي ناخوشايند بر طرف مي شود.

2. گوشت قرمز
گوشت قرمز که شامل گوشت گاو، گوسفند، گوساله و در مواردي شامل گوشت اسب، بز، شتر و شترمرغ نيز مي شود. در تحقيقي که در سال 2006 روي مصرف اين نوع گوشت ها انجام گرفت ثابت شد که مصرف اين نوع گوشت ها نيز باعث بوي ناخوشايند بدن و جسم مصرف کننده مي شود. براي پرهيز از بوي حاصل از گوشت قرمز، عادت غذايي خود را به سبزيجات و تخم مرغ تبديل کنيد.

3. کاري هندي و زيره سبز
اين براي اکثر مردم شناخته شده است که مصرف اين دو ماده باعث مي شود که پوست مصرف کننده بوي ناخوشايندي را توليد کند. براي پرهيز از اين بو مي توانيد مصرف آنها را با هل عوض کنيد چون هل بوي ناخوشايندي توليد نمي کند.

4. مارچوبه
مارچوبه غذاي خوشمزه اي است اما بوي جسم را هنگام ترشح عرق ناخوشايند مي کند. براي دوري جستن از اين بو آنرا با فلفل يا پاپريکا عوض کنيد.

5. کلم و بروکلي
خوردن اکثر سبزيجات داراي فوايد بيشماري است اما کلم و بروکلي را در منزل مصرف کرده و سعي کنيد از رفتن به بيرون خودداري کنيد تا بوي ناخوشايند بدنتان ديگران را آزار ندهد. براي کاهش بوي ناخوشايند کلم و بروکلي، هنگام پخت به آنها قدري گياهان معطر بيفزاييد.
*جام نيوز