کد خبر: ۸۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۰

شاهرودي: صادقيان 10 سال ديگر بدود، انگشت کوچيکه باقري هم نمي‌شود

جام نيوز/ پيشکسوت تيم پرسپوليس اخراج صادقيان توسط برانکو را اتفاقي صد در صد صحيح مي‌داند.
رضا شاهرودي از دوران بازي تاکنون يکي از چهره‌هاي خوش‌مصاحبه فوتبال ماست. او رک و روراست حرفش را مي‌زند و با کسي هم رودربايستي ندارد. تازه‌ترين صحبت‌هاي رضا مالديني را بخوانيد که خواندني است.
آقارضا سفر مشهد با تيم 98 خوش گذشت؟
جاي همه شما خالي بود. اينکه دوستان و همبازيان قديمي دور هم جمع شديم و کلي خاطرات خنده‌دار تعريف کرديم، خيلي خوب بود. از طرفي يک بازي خيريه هم انجام داديم و... خلاصه همه‌چيز خوب بود.
4بر صفر تيم منتخب مشهد را برديد؟
بله، 2 تا گل اکبرپور زد، يکي مهدي هاشمي‌نسب و آن يکي را هم علي دايي به ثمر رساند. حريف از لحاظ آمادگي بدني در سطح خوبي بود اما تجربه بازيکنان ما به آنها چربيد.
جاي چه کساني توي اين بازي خيريه خالي بود؟
احمد عابدزاده، کريم باقري، مهدي مهدوي‌کيا، استاد اسدي و خيلي‌هاي ديگر جاي‌شان خالي بود.
مسئوليت بگو بخند اردو بر عهده چه کسي بود؟
مهرداد ميناوند. او با شوخي‌ها و جوک‌هايش همه‌مان را از خنده روده‌بُر کرد.
ماجراي دعواي مهرداد و هاشمي‌نسب چه بود؟
با توجه به اينکه بدن همه ما کيلوهاي اضافي داشت، هافبک‌ها نمي‌توانستند به دفاع کمک کنند و همين مسئله باعث مي‌شد تا فشار روي مدافعان باشد. در يک صحنه مهرداد آمد پشت هجده‌قدم به بازيکن حريف لايي بيندازد که طرف توپ را گرفت و خطري جدي دروازه ما را تهديد کرد. آن لحظه مهدي هاشمي‌نسب از کوره دررفت و بگومگو شد. البته توي رختکن صورت همديگر را بوسيدند و همه چيز تمام شد و رفت.
در اين دعوا حق با چه کسي بود؟
مهدي هاشمي‌نسب! نسل ما، نسل باتعصبي است و باخت ولو توي بازي‌هاي دوستانه را نمي‌تواند هضم کند. البته ما اين بازي را برديم ولي مهدي حق داشت و نبايد فراموش کنيم اين تيم، نسل 98 است. به هر حال تفاوت ما با نسل جديد همين تعصب‌هاست.
حالا که بحث به اينجا رسيد، مي‌خواهيم نظر شما را درباره جر و بحث اخير کريم باقري با پيام صادقيان بدانيم.
دم کريم باقري گرم! کريم اسطوره پرسپوليس است و پيام صادقيان بايد بداند 10 سال هم بدود، انگشت کوچيکه باقري هم نمي‌شود. اصلاً برايم عجيب بود که چطور کريم را عصباني کردند.
معمولاً کريم باقري آدم آرامي است و...
دقيقاً، سال‌ها، با کريم همبازي بودم. اصلاً اهل حاشيه نبود و خيلي کم عصباني مي‌شد. حالا چه اتفاقي افتاده که کريم عصباني شده، نمي‌دانم!
اخراج صادقيان درست بود؟
صددرصد! متأسفانه از زماني که پول بي‌رويه به فوتبال تزريق شده، جنبه‌ها هم کم شده است، وگرنه کريم باقري کجا، پيام صادقيان کجا؟ به نظر من پيام صادقيان بايد فصل آينده در يک تيم ديگر توپ بزند و بعداً دوباره به پرسپوليس برگردد. اين مسئله به نفع خود صادقيان است، شک نکنيد!